کد خبر : 1962510 | 11 شهریور 1402 ساعت 18:49 | 33.7K بازدید | 10 دیدگاه

ماسیمو موراتی:

روملو لوکاکو از خودش یک احمق ساخت!

ماسیمو موراتی، رئیس سابق اینتر، درباره تابستان جنجالی روملو لوکاکو و خطراتی که فیورنتینا برای نراتزوری ایجاد می کند، صحبت کرد.

روملو لوکاکو از خودش یک احمق ساخت!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سیمونه اینزاگی عصر یکشنبه در سومین بازی خود در سری آ به مصاف فیورنتینا خواهند رفت، دیداری که امیدوارند آن را برای حفظ شتاب در مراحل اولیه ماراتن سری آ ، با پیروزی پشت سر بگذارند.

لوکاکو در ابتدا به نظر می رسید قرار است تابستان امسال به اینتر بازگردد، قبل از اینکه آنها متوجه مذاکرات او با یوونتوس شوند و منصرف شوند که آن هم به دلیل اختلافات مالی به جایی نرسید. پس از هفته‌ها گمانه ‌زنی و رفت و برگشت، او سرانجام راهی رم شد و چلسی را با یک قرارداد قرضی ترک کرد.

موراتی در صحبت با کالچومرکاتو، اولین بار به عملکرد اینتر در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پرداخت:" فکر می‌کنم اینتر را می‌توان بسیار تقویت‌شده در نظر گرفت، به خصوص در میانه زمین که بازیکنان خوب زیادی را به خدمت گرفته اند. بازی آنها را دیده ام و به نظرم رسید که اینتر واقعاً خوب بازی می کند."

1919338

او در مورد تابستان پر افت و خیز لوکاکو صحبت کرد:" فکر می‌کنم او در برخورد با اینتر و یوونتوس مثل یک احمق رفتار کرد. حداقل از بیرون وضعیت اینطور به نظر میامد اما پس از آن می توانم بگویم که او درست عمل کرد و در نهایت به باشگاه مهمی مانند رم رسید."

رئیس سابق اینتر به نقاط قوت فیورنتینا وینچنزو ایتالیانو اشاره کرد:" من فکر می کنم فیورنتینا در بازار خوب عمل کرد. دیدم که یک مهاجم مرکزی مهم وارد تیمشان شده است، چیزی که جایش خالی بود. ارزش اصلی آنها خود ایتالیانو است. او مربی ای است که من خیلی دوستش دارم، کیفیت و شخصیت دارد. من فکر می کنم خط حمله نقطه ضعف فصل گذشته بود که فیورنتینا نتوانست فینال کوپا ایتالیا یا لیگ کنفرانس را برنده شود."

در نهایت، موراتی در مورد اینکه تقابل دو تیم چه معنایی برای اینتر دارد و چگونه می توان از نتیجه این مصاف برای پیش بینی فصل استفاده کرد، صحبت کرد.
"من همیشه این احساس را دارم که ایتالیانو می تواند در مقابل اینتر چالش برانگیز باشد. بازی‌های مقابل فیورنتینا همیشه سخت هستند، اما سیگنال‌هایی هم برای چگونگی کیفیت فصل به ما می‌دهند. زمانی که من رئیس باشگاه بودم، به یاد می‌آورم که اگر در مقابل فیورنتینا پیروز می‌شدید، فصل‌ خوب بود و اگر برنده نمی‌شدید، بد. بنابراین، امیدوارم اوضاع برای اینتر خوب پیش برود، اما باید بگویم که از فیورنتینا می ترسم."

دیدگاه‌ها