کد خبر : 1962529 | 11 شهریور 1402 ساعت 19:55 | 21.2K بازدید | 17 دیدگاه

نقش توماس توخل در جمعه سیاه بایرن

به نظر میرسد نه توماس توخل از وضع تیمش راضی است و نه مدیران باشگاه از او.

نقش توماس توخل در جمعه سیاه بایرن

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته در آخرین روز نقل و انتقلات، هیچ چیز اتفاق خارق العاده ای برای بایرن مونیخ نیفتاد و در نهایت حتی یک نفر از بازیکنان مورد نظر توخل به مونیخ نیامدند. چیزی که مایه شرمساری برای باشگاه و همچنین یک ضربه بزرگ برای توماس توخل است که به طور فعال به عنوان یکی از اعضای کمیته نقل و انتقالات برای خریدهای بیشتر تلاش کرده است.

توخل در مقایسه با سرمربیان قبلی این باشگاه، درخواست خریدهای بیشتری را داشته است. یکی از این درخواست ها ورود یک هافبک دفاعی بوده است.
این تقاضاها هم درسطح مدیریت باشگاه و هم دربین اعضای تیم با استقبال خوبی مواجه نشد. برخی از رؤسا معتقدند که توخل بیش از حد پرتوقع و ناسپاس است. 
اولی هوینس حتی چندین بار علناً گفت که خط هافبک تیم را با خرید جدید تیم یعنی کنراد لایمر 26 ساله، به اندازه کافی قوی می داند. خواسته های توخل همچنین باعث تعجب ناخوشایند تیم شد زیرا کدام بازیکن (هافبک) دوست دارد بشنود که سرمربی تیم ادعا میکند که به سطح بهتری از بازیکن نیاز دارد. در داخل باشگاه، همچنین درون باشگاه اعتقاد بر این بود که رایان گراونبرخ 21 ساله  میتوانست نقش بزرگ‌تری در برنامه های تیم داشته باشد اما او به لیورپول واگذار شد زیرا توخل به او اعتقادی نداشت.

در واقع، مدیران بایرن فکر میکنند پس از حضور رافائل گررو ، لایمر، کیم مین‌جائه و یک ابر ستاره به نام هری کین، تیم خوبی را جفت و جور کرده اند و در نقل و انتقالات موفق عمل کرده اند.

دیدگاه‌ها