کد خبر : 1962550 | 11 شهریور 1402 ساعت 20:59 | 36.8K بازدید | 45 دیدگاه

آنچلوتی: کی فکرش را می‌کرد بلینگام اینقدر گل بزند!

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، بعد از پیروزی دراماتیک مقابل ختافه به لطف گل جود بلینگام از او ستایش کرد و گفت انتظار اینکه بلینگام اینقدر گلزن ظاهر شود را نداشته است.

آنچلوتی: کی فکرش را می‌کرد بلینگام اینقدر گل بزند!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امروز در اولین بازی خانگی فصل، در هفته چهارم لالیگا میزبان ختافه بود.

رئالی‌ها خیلی زود دروازه‌شان را باز شده دیدند و با اینکه توسط خوسلو کار را به تساوی کشاندند و دو بار هم تیر دروازه ختافه را به لرزه درآوردند اما بازی تا پایان وقتهای قانونی با تساوی 1-1 ادامه داشت.

جود بلینگام، خرید بزرگ تابستانی رئال، در وقتهای تلف‌شده بار دیگر برای این تیم گلزنی کرد تا مهمترین نقش را در کسب سه امتیاز بازی کند. کارلو آنچلوتی در کنفرانس پایان بازی گفت کسی نباید از کیفیت بازی بلینگام تعجب کند ولی اینکه ستاره انگلیسی به محض پیوستن به رئال اینقدر گلزن ظاهر شود برای همه سورپرایز بوده است.

بازگشت رویایی رئال و پیروزی در دقیقه 90+5
از ابتدا می‌دانستیم بازی سختی است و حتی سخت‌تر شد چرا که گل اول را دریافت کردیم. البته این گل نظر من را درباره فران تغییر نمی‌دهد. شاید او حواسش به زیبایی استادیوم پرت شده بود ولی این طبیعی است. در نیمه اول شانسهای زیادی نداشتیم چون ختافه خیلی شدید دفاع می‌کرد و رسیدن به دروازه حریف برای ما سخت بود. نیمه دوم بازی متفاوت بود و ما فرصتهایی داشتیم. در نهایت به نظرم استحقاق پیروزی را داشتیم و با گل بلینگام به پیروزی رسیدیم، کسی که به برنده بودن عادت دارد.

1919449

نظر آنچلوتی درباره عملکرد کروس و مودریچ
کروس و مودریچ در هر بازی‌ای که وارد زمین شده‌اند به تیم کمک کرده‌اند. من در دوره‌ای نمی‌خواستم زیاد از سیاست چرخشی استفاده کنم چرا که فقط هفته‌ای یک بازی می‌کردیم و نیازی به سیاست چرخشی نبود. آیا کروس و مودریچ هنوز بهترین هستند؟ بله به نظر من آنها بهترین هستند. در چند هفته اول فصل آنها تاثیرگذار بوده‌اند و در آینده هم در نتایج رئال تاثیر خواهند گذاشت. حضور آنها برای پیشرفت این تیم جوان ضروری است.

جود بلینگام
از نظر کیفیت درخشش جود به نظر من عجیب نیست و کسی نباید از دیدن درخشش او سورپرایز شود. ولی اینکه جود به محض پیوستن به رئال در هر بازی گلزنی کرده و تا اینجا این تعداد گل به ثمر رسانده واقعا سورپرایز بوده است.

دیدگاه‌ها