کد خبر : 1962551 | 11 شهریور 1402 ساعت 20:59 | 14.2K بازدید | 22 دیدگاه

پوچتینو: فوق العاده نه ولی بد هم نیستیم!

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، می‌گوید بازیکنانش عملکرد مناسبی مقابل ناتینگهام فارست داشته‌اند.

پوچتینو: فوق العاده نه ولی بد هم نیستیم!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در بازی هفته چهارم لیگ برتر انگلیس به مصاف ناتینگهام فارست رفت و با نتیجه 1-0 در استمفوردبریج شکست خورد.

در این دیدار چلسی 21 ضربه به سمت دروازه داشت که تنها 2 شوت داخل چارچوب قرار داشت.

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، می‌گوید شاگردانش عملکرد بدی ندارند اما باید در خط حمله تمرکز بیشتری داشته باشند.

مائوریسیو پوچتینو در مورد اینکه آیا تیمش به زمان بیشتری نیاز دارد، گفت:"این فرآیندی است که برای زمان دادن آن باید کمی درباره‌اش فکر کنید. فکر می‌کنم امروز موقعیت‌هایی خوبی خلق کردیم، روی بازی مسلط بودیم، اما در خط حمله خوب نبودیم.  اگر می‌خواهید برنده شوید، باید گل بزند و یک اشتباه مرتکب شدیم و که گل خوردیم."

ناامیدی؟

متعجب نیستم اما ناامیدم زیرا در این روند به شانس نیاز دارید. نمی‌خواهم ارزش برد ناتینگهام فارست را کم کنم. ما روی دروازه حریف خطرناک نبودیم.

جوان بودن بازیکنان؟

این نوع بازی به ما کمک می‌کند بالغ‌تر شویم. این فقط کیفیت نیست، بلکه در مورد رقابت به شیوه‌ای متفاوت است.

1919450

مستحق برد بودید؟

البته، ما بهتر بودیم، نمی‌توانیم بگوییم که شایسته چیز بیشتر بودیم، اما آمار نشان می‌دهد که شما چه کار می‌کنید، ما موقعیت خلق کردیم اما گل نزدیم، شوت‌های داخل چارچوب باید بیشتر باشد.

انتقادات

شما می‌توانید افرادی را که از گذشته اینجا حضور داشتند و می‌خواهند تیم را برای پیروزی و بازی خوب ببینند، درک کنید. فوق العاده بازی نمی‌کنیم اما فکر می‌کنم عملکرد بدی نداریم. هواداران می خواهند برنده شویم و باید به آن‌ها این امکان را بدهیم که خوشحال باشند. می دانم که ما در چلسی هستیم و شما باید در هر بازی پیروز شوید.

عملکرد در بازی‌های خانگی

وقتی با تیمی در موقعیت تهاجمی در بازی‌ای مثل امروز هستید، تصمیم‌های عجولانه می‌گیرید و باید آرام‌تر باشید. این اتفاق می‌افتد و ما باید آرام بمانیم و برای پیشرفت سخت تلاش کنیم.

دیدگاه‌ها