کد خبر : 1962555 | 11 شهریور 1402 ساعت 21:11 | 59.4K بازدید | 87 دیدگاه

هِی جود

بلینگام، نقش اول فیلم سینمایی رئال مادرید!

جود بلینگام که تنها چند هفته از پیوستنش به رئال مادرید می‌گذرد بار دیگر برای این تیم گلی تعیین‌کننده به ثمر رساند تا سه امتیاز را برای تیمش به دست بیاورد.

بلینگام، نقش اول فیلم سینمایی رئال مادرید!

به گزارش "ورزش سه"، حتی در هیجان‌انگیزترین فیلمهای هالیوودی هم نمی‌توان تغییری اینقدر سریع و ناگهانی در روند فیلم دید که بعد از ورود جود بلینگام به رئال مادرید در فیلم رئال شاهدش بوده‌ایم.

چهار گل در سه بازی، بهترین بازیکن ماه آگوست لالیگا، و تبدیل شدن به محبوب هواداران از اولین دقیقه حضور در باشگاه.

1919465

رئال مادرید که البته به در اختیار داشتن بهترینهای تاریخ فوتبال و نوشتن بهترین داستانهای این ورزش عادت دارد امشب یک داستان فرعی درخشان را به نگارش درآورد. همانطور که حدس می‌زنید نقش اول این داستان کسی نبود جز جود بلینگام که در آخرین ثانیه‌ها دیوار دفاعی مستحکم ختافه را فرو ریخت تا حتی تیر دروازه که دو بار به کمک این تیم آمده بود هم نتواند رئال را از رسیدن به پیروزی بازدارد.

بله، حالا بدون ترس می‌توان فریاد زد که این ستاره انگلیسی نقش اول فیلم سینمایی رئال مادرید است. بلینگام امشب برای اولین بار در برنابئو به میدان رفته بود. او در بخش عمده بازی نقش عمده‌ای نداشت به جز صحنه‌ای که داور اعلام کرد روی او خطای پنالتی شده است اما وی‌ای‌آر این فرصت را از رئال گرفت.

1919463

دیدار رئال-ختافه بیش از آنکه یک مسابقه فوتبال باشد، کلاس درس مهندسی بود. یک توپ و دو سازه. دروازه رئال مادرید که یک بار باز شد ولی دیگر کمتر با تهدید مواجه شد و دروازه ختافه که شش مدافع مثل دیوار مقابل آن صف کشیده بودند.

ختافه امروز مثل آینه‌ای بود که رئال مادرید را به خودش و به هوادارانش بشناساند. رئالی که بازیکنانش از دقیقه 1 تا 90 برای گلزنی تلاش می‌کنند چون بار سنگین پیراهنی که به تن کرده‌اند را احساس می‌کنند. رئال با ستاره نقش اولی مثل بلینگام حالا می‌داند که در مقابل هر رقیبی می‌تواند تا آخرین ثانیه به بازگشت و پیروزی امیدوار باشد.

دیدگاه‌ها