کد خبر : 1962558 | 11 شهریور 1402 ساعت 23:30 | 201.4K بازدید | 232 دیدگاه

دور زدن بحران در جنوب

اس خوزستان صفر - تراکتور1: بفرمایید تیکی‌تاکا!

تراکتور با کسب دومین پیروزی پیاپی پیش از تعطیلات لیگ از بحران خارج شد.

اس خوزستان صفر - تراکتور1: بفرمایید تیکی‌تاکا!

به گزارش ورزش سه، استقلال خوزستان و تراکتور در یک دیدار هیجان انگیز و جذاب به مصاف هم رفتند.

این بازی موقعیت های پرتعدادی داشت و دو تیم چندین مرتبه تا آستانه گلزنی پیش رفتند که درخشش دروازبانان و بی دقتی مهاجمان مانع این اتفاق شد.

تراکتور که برنامه ویژه ای برای ارسال روی دروازه خوزستانی ها داشت چندین مرتبه از این طریق خلق موقعیت کرد گروسیان به خوبی موقعیت های این تیم را مهار کرد اما در نهایت گوستاوو با یک ضربه سر چکشی و حرفه ای قفل دروازه استقلال را باز کرد.

تیم فوتبال استقلال خوزستان از کانال های کناری به ویژه سمت راست تراکتور حملات پرتعدادی تدارک دید اما تصمیمات عجولانه و بی دقتی بازیکنان این تیم باعث شد به گل ختم نشود و در دقایق پایانی بازی شکست بخورند.


تقویممعوقه هفته سوم لیگ برتر/ شنبه ۱۴۰۲/۰۶/۰11 ساعت 19:30 / ورزشگاه: ورزشگاه غدیر
سوتاسامی داوران: سید رضا مهدوی،حمیدرضا افشون، سیدمحمد هاشمی نسب،فرهاد امینی ناظر داوری:حیدر شکور 
 


استقلال خوزستانترکیب استقلال خوزستان:
فرزین گروسیان،محمد طیبی،عقیل کعبی،محمود مطلق زاده،حسن شوشتریتعویضعلیرضا خوشکفا(96)،جواد آقایی پور،بهروز بارانیتعویضعلیرضا کاظمی(81)،متین کریم زاده،امیرمحمد محکم کارتعویضحسین احمدی(61)،حسین ساکی،شهرام سالاریتعویضرحیم زهیوی(81)
سرمربی: سیروس پورموسوی

1919529

تراکتورترکیب تراکتور:
حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، محمد آقاجان‌پور، سعید کریم آذرتعویضمهدی شیری(77)، صفا هادی، ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنینتعویضسیدمحمد حسینی(96)، آلوارو خیمنزتعویضامیرحسین حسین زاده(81)، سیامک نعمتیتعویضمهدی هاشم نژاد(77) و مهدی عبدی
سرمربی: پاکو خمس

1919530

⚽شرح گل:
دقیقه 90+2 گوستاوو : (استقلال خوزستان 0 - 1 تراکتور): پس از ارسال های پیاپی ریکاردو آلوز ، این بار گوستاوو بود که در محوطه جریمه شانس خود را اقدام کرد و ضربه سر چکشی و حرفه ای این بازیکن به گل تبدیل شد.

ویدئو: 309781

کرنومتردقایق حساس:
دقیقه 3: حرکت پا به توپ گوستاوو از میانه میدان تا پشت محوطه استقلال خوزستان ادامه داشت و ضربه این بازیکن خطرناک به بیرون رفت.
دقیقه 8:ضربه شهرام سالاری پس از برخورد با شجاع خلیل زاده به شکل خطرناک به کرنر رفت
دقیقه 15: امیرمحمد محکم کار روی یک ضد حمله صاحب توپ شد و تا پشت محوطه تراکتور پیش روی کرد اما ضربه او با فاصله زیاد به بیرون رفت.
دقیقه 37: فرار متین کریم زاده با پاس کوتاه و زمینی این بازیکن برای بارانی همراه شد که پورحمیدی با شجاعت خروج کرد و موقعیت را دفع کرد و در همین صحنه دچار مصدومیت شد.
دقیقه 46: استقلال خوزستان در نیمه دوم هجومی آغاز کرد و حرکت متین کریم زاده با تکل خوب صفا هادی مهار شد و روی دروازه تراکتور خطرساز نشد.
دقیقه 48: ارسال خوب آلوز داخل محوطه استقلال به مهدی عبدی رسید که این بازیکن در تایمینگ پرش اشتباه کرد و موقعیت از دست رفت.

1919567


دقیقه 49: پاسکاری های کوتاه خط هافبک تراکتور در نهایت به مهدی عبدی رسید، عبدی با یک سر توپ زیبا خود را در موقعیت قرار داد و ضربه پای چپ او به زیبایی توسط گروسیان به کرنر فرستاده شد.
دقیقه 56: صحنه ای مشکوک در محوطه جریمه استقلال خوزستان اتفاق افتاد که کادرفنی تراکتور اعتقاد داشت پنالتی است،همین توپ تبدیل به ضدحمله ای سریع برای خوزستانی ها شد و در حالی که محکم کار چند بازیکن روی دست خود داشت تصمیم به شوت زنی گرفت که پورحمیدی به راحتی توپ را مهار کرد.
دقیقه 67: ارسال جواد آقایی پور بین مدافعین تراکتور فرود آمد که بارانی سعی داشت با پرت کردن خود و حرکتی نمایشی توپ را به گل تبدیل کند که به توپ نرسید.
دقیقه 71: استقلال خوزستان فشار زیادی روی دروازه تراکتور وارد کرده است و پس از چند کش و قوس پیاپی حسین ساکی شوت سنگینی را روانه دورازه تراکتور کرد که پورحمیدی مهار کرد.
دقیقه 73: پاس استنثنایی ریکاردو آلوز به عبدی رسید و ضربه سر این بازیکن با مهار شگفت انگیز گروسیان همراه شد.
دقیقه 79: ضربه جواد آقایی پور پس از برخورد به صفا هادی به شکلی خطرناک از بالای دروازه تراکتور به بیرون رفت.
دقیقه 87: جواد آقایی پور با حرکت تکنیکی در فرصت خوبی برای پاس به زهیوی و خلق موقعیت قرار گرفت اما تصمیم به شوت گرفت و ضربه او با اختلاف به بیرون رفت .
دقیقه 90+5 : ضربه امیرحسین حسین زاده به شکلی خطرناک به بیرون رفت.


کارت زردکارت زرد:
استقلال خوزستانحسین شوشتری (35)
استقلال خوزستانمحمود مطلق زاده(65)
استقلال خوزستانمتین کریم زاده(98)
استقلال خوزستانعلیرضا کاظمی(86)
تراکتورشجاع خلیل زاده (48)
تراکتورصفا هادی(98)


🥇بهترین بازیکن : 
اگر فرزین گروسیان مغلوب ضربه گوستاوو نمی‌شد می‌توانست بهترین بازیکن میدان لقب بگیرد ، این بازی محل خودنمایی بازیکن‌هایی چون جواد آقایی پور هم بود.

در تراکتور هم بازیکنان مختلفی عملکردی خوبی داشتند، از جمله ریکاردو آلوز ،حسین پورحمیدی و آلوارو خیمنز و البته گلزن آنها لوئیز گوستاوو.


📌اتفاق ویژه:
تراکتور در دومین بازی متوالی در لحظات پایانی به برتری رسید ، آنها در لیگ سختی هستند که هیچ تیمی به تیم دیگر امتیاز تعارف نمی‌کند.


🔻حواشی: 
بولت پرسپولیس*سیروس پورموسوی به دلیل اخراج مقابل استقلال تهران روی نیمکت استقلال خوزستان قرار ندارد
بولت پرسپولیس*پیش از شروع مسابقه حسن و حسین پورحمیدی گلر اصلی و ذخیره تراکتور و استقلال که از دوقلوهای فوتبال ایران هستند یکدیگر را در آغوش گرفتند.
بولت پرسپولیس*اولین کولین برک بازی با توجه به گرما هوا در دقیقه 17 اتفاق افتاد،البته این مسئله به دلیل مصدومیت یکی از بازیکنان بود.با توجه به سابقه بازی های استقلال خوزستان از این مسابقه استقبال خوبی به عمل آمده است.

بولت پرسپولیس*با توجه به سابقه بازی های استقلال خوزستان از این مسابقه استقبال خوبی به عمل آمده است.
مهدوی داور کرمانی مسابقه برای تراکتوری ها چهره ای کاملا آشنا به نظر می آید.

1919522

بولت پرسپولیس*سایه انداختن رنگ آبی روی ورزشگاه غدیر به این معناست که این استادیوم به تیم های آبی پوش این شهر استقلال خوزستان و ملاثانی تعلق دارد در حالی که فولاد بازی هایش را در ورزشگاه اختصاصی اش انجام خواهد داد.
رحیم زهیوی مهاجم کهنه کار استقلال خوزستان برای اولین بار در لیست این تیم قرار گرفته است.
بولت مس رفسنجانجواد آقایی پور در چند مورد، بعد از دست دادن توپ حرکات عجیبی از خود نشان داد.
بولت پرسپولیسسعید کریم آذر پس از خروج زانوی خود را تحت یخ درمانی قرار داد.
بولت پرسپولیسلوییز گوستاوو بعد از به ثمر رساندن گل روزی زمین دراز کشید و به این شکل شادی خود را به نمایش گذاشت.
بولت پرسپولیسخمز به تصمیمات مهدوی داور مسابقه اعتراض داشت که از این داور کارت زرد گرفت، او پس از پایان بازی قصد داشت به سمت داور برود که سعید مظفری زاده او را آرام کرد.
بولت پرسپولیسفردی با شکل و شمایل جادوگر در ورزشگاه حضور داشت و مشغول دود کردن اسپند بود.

دیدگاه‌ها