کد خبر : 1962568 | 11 شهریور 1402 ساعت 21:42 | 10.3K بازدید | 37 دیدگاه

اعتراض سرمربی فولام: این گل سیتی صد‌درصد مردود بود

مارکو سیلوا، سرمربی فولام، می‌گوید گل دوم منچسترسیتی در بازی امشب باید مردود اعلام می‌شد.

اعتراض سرمربی فولام: این گل سیتی صد‌درصد مردود بود

به گزارش "ورزش سه"، فولام در بازی هفته چهارم لیگ برتر انگلیس به مصاف منچسترسیتی رفت و در خانه حریف 5-1 شکست خورد.

فولام با گل دقیقه 33 تیم ریم، 2 دقیقه پس از گل خولین آلوارز به بازی برگشته بود که گل ناتان آکه در وقت‌های اضافه نیمه اول موجب شد آن‌ها با شکست به رختکن رفتند.

این گل توسط VAR مورد بررسی قرار گرفت و پس از چند دقیقه بررسی سپس صحیح اعلام شد. ضربه آکه به سمت دروازه در مسیر مانوئل آکانجی قرار داشت که عقب‌تر از مدافعان حریف در موقعیت آفساید بود. بازیکنان فولام اعتقاد داشتند که این گل باید مردود اعلام شود اما در نهایت مورد قبول قرار گرفت.

مارکو سیلوا، سرمربی فولام، با شاگردانش هم عقیده است و می‌گوید این گل که مردود بوده تاثیر زیادی روی جریان بازی به سود سیتی داشت.

1919497

مارکو سیلوا درباره گل ناتان آکه گفت:"آن لحظه تاثیر زیادی در جریان بازی گذاشت. تمام کسانی که فوتبال بازی می‌کنند، اطلاعاتی در مورد فوتبال دارند، صد در صد مطمئن هستند که باید آن مردود می‌شد. غیر ممکن بود که گل رد نشود. این یک آفساید واضح است، این ما را نگران می‌کند که چگونه آن گل مردود نشد."

سرمربی فولام با تایید اینکه گل دوم سیتی باید مردود اعلام می‌شد، گفت:"هرچه بیشتر آن لحظه را ببینید، مطمئن‌تر می‌شوید که باید مردود اعلام می‌شد. بازیکنان ما این را دیدند، همه در مورد آن لحظه در زمین نظر یکسانی دارند."

دیدگاه‌ها