کد خبر : 1962588 | 11 شهریور 1402 ساعت 23:00 | 39.1K بازدید | 49 دیدگاه

بلینگام هم‌تیمی‌هایش را هم حیرت زده کرده است!

براهیم دیاز، هافبک رئال مادرید، پس از برتری مقابل ختافه از عملکرد جود بلینگام تمجید کرد.

بلینگام هم‌تیمی‌هایش را هم حیرت زده کرده است!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در هفته چهارم لالیگا به مصاف ختافه رفت و با نتیجه 2-1 به برد دست یافت.

در این بازی که خوسلو و جود بلینگام برای رئال در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو گلزنی کردند.

براهیم دیاز درمورد این بازی گفت:"احساس خیلی خوبی دارم. من از هر دقیقه و هر فرصتی که مربی به من می دهد نهایت استفاده را می کنم تا نشان دهم که می توانم زمان بیشتری در ترکیب باشم. خیلی خوشحالم که همیشه می توانم به تیم کمک کنم. یک گروه باورنکردنی داریم و از همان دقیقه اول آن‌ها با من بسیار خوب رفتار کردند."

1919561

او درمورد احساس بازی در برنابئو گفت:"برنابئو باورنکردنی است، حتی بیشتر از آن چیزی که می توانستم تصور کنم. دیدنی بود، شما همیشه آن را حس می‌کنید و شما را به زدن گل سوق می‌دهد. جو ورزشگاه دیوانه کننده است."

او همچنین درمورد ارتباط با بلینگام در زمین گفت:"ما ارتباط خیلی خوبی با هم داریم. خیلی خوب با هم کنار می‌آییم و در زمین هم چنین احساسی وجود دارد. در هر بازی و در هر جلسه تمرین سعی می‌کنیم به دنبال یکدیگر باشیم. او یک بازیکن با کلاس است، یک بازیکن خارق العاده."

اولین گل رئال مادرید در این برای توسط خوسلو در دقیقه 47 به ثمر رسیده بود. این بازیکن هم معتقد است که جو ورزشگاه امشب تاثیر زیادی روی عملکرد رئال داشت.

1919560

همچنین خوسلو هم درباره جو ورزشگاه گفت:"برنابئوی جدید شگفت انگیز است. وقتی خالی است باورنکردنی است و حتی وقتی پر از طرفداران باشد هم باورنکردنی‌ است. هواداران مانند بازیکن دوازدهم نیم عمل می‌کنند تا عملکردی مانند بازی امشب داشته باشیم. استادیوم بی عیب و نقص، برنابئو زیباترین و بهترین ورزشگاه جهان است. ما بهترین ورزشگاه و بهترین هواداران را داریم. ما شایسته برد بودیم. در حمله کار بسیار خوبی انجام دادیم و موقعیت های زیادی ایجاد کردیم، اما ختافه کار را دشوار کرد زیرا بازیکنان زیادی در خط دفاعی داشتند. برنابئو پشت سر ما بود و هواداران باورنکردنی بودند. ما هرگز تسلیم نشدیم."

دیدگاه‌ها