کد خبر : 1962592 | 11 شهریور 1402 ساعت 23:24 | 54.4K بازدید | 17 دیدگاه

توخل: به خاطر نخریدن این بازیکن غمگینم!

توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، اعلام کرد از عدم خرید ژوائو پالینیا غمگین است.

توخل: به خاطر نخریدن این بازیکن غمگینم!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در هفته سوم بوندس‌لیگا با نتیجه 2-1 مقابل بروسیا مونشن گلادباخ به برد دست پیدا کرد.

پیش از این بازی، در روز پایانی نقل و انتقالات تابستانی، قرار بود ژوائو پالینیا با جدایی از فولام به بایرن مونیخ ملحق شود.

با وجود تمایل این بازیکن و تمامی مراحل انجام شده این انتقال در ساعات پایانی نقل و انتقالات بوندس‌لیگا انجام نشد و توماس توخل توضیح می‌دهد که از این بابت ناراحت است.

توماس توخل ابتدای صحبت‌هایش پس از بازی امشب در این مورد گفت:"غمگین شدم زیرا می دانستم پالینیا چه چیزی به تیم ما اضافه می کند. و نیز غمگین و ناامید بود. دوباره در مورد آنچه اتفاق افتاد با پالینیا صحبت خواهم کرد. خیلی ناراحت کننده بود، زیرا می‌دانستم که او چقدر برای تیم ما مفید است. هر دو طرف تمام تلاش خود را انجام دادند اما خیلی دیر شده بود و در نهایت ما نتوانستیم انتظاراتی را که داشتیم برآورده کنیم."

1919569

جدایی پاوارد؟

با بنجامین پاوارد بازیکنی را از دست دادیم که می توانست در 2 پست بازی کند."

عدم انتقال ژوائو پالینیا

در روزهای آینده با ژائو پالینیا درباره آنچه اتفاق افتاده صحبت خواهم کرد.

عملکرد تیم؟

 من به کیفیت تیم اعتماد دارم. شاید بهترین نیمه ما، نیمه دوم بود. واقعا حس خوبی داشت چون ما به تلاش ادامه دادیم و تمرکزمان را از دست ندادیم. انرژی خوبی از خود نشان دادیم و در آخرین لحظات یک گل به ثمر رساندیم.

توماس مولر گفت امروز خیلی خوش گذشت

همه از بازی کردن لذت می برند و احساس خوبی دارند. ما هم از بازی کردن لذت بردیم. کمی سخت بود، در نیمه اول نتوانستیم موقعیت‌های گلزنی ایجاد کنیم، اما در نیمه دوم روان‌تر و تهاجمی‌تر بودیم، واقعاً خوب توپ را در اختیار گرفتیم و بسیار مسلط و خطرناک بودیم. بیشتر بازی در محوطه جریمه حریف بودیم. و این سرگرم کننده بود اما کار سختی بود. خوب است، اینطوری باید باشد.

دیدگاه‌ها