کد خبر : 1962605 | 12 شهریور 1402 ساعت 00:08 | 34.4K بازدید | 20 دیدگاه

باخت عجیب و غریب الاهلی با تمام ستاره‌ها!

شاگردان یاسیله فرصت صدرنشینی در لیگ برتر عربستان را از دست دادند.

باخت عجیب و غریب الاهلی با تمام ستاره‌ها!

به گزارش ورزش سه، الاهلی عربستان که هر چهار دیدار قبلی خود را موفق شده بود با برتری به پایان برساند، این شانس را داشت تا با برتری در دیدار امشب مقابل الفتح به صدر جدول بازگردد. همه چیز برای شاگردان یاسیله خوب شروع شد و عباس صدیق با گل به خودی الاهلی را پیش انداخت.

1919598

فراس البریکان مهاجم ملی‌پوش الفتح در دقیقه ۲۱ بازی را به تساوی کشاند تا چراغ خطر برای الاهلی روشن شود اما نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسید.

در حالی که احتمال می‌رفت شاگردان یاسیله با حضور ستاره‌هایی چون فیرمینیو، دمیرال، فرانک کسیه، مندی، محرز، ویگا و ماکسیمین در نیمه دوم نتیجه را برگردانند اما توپ‌های آن‌ها را ژاکوب رینه گلر سوئدی برگشت داد.

1919599

لوکاس زلاریان در دقیقه ۵۸ پاس فراس البریکان را درون دروازه مندی قرار داد تا همه چیز به نفع الفتح ادامه یابد، در دقیقه ۸۷ خطای ایبانیز یک پنالتی به الفتح هدیه داد تا موراد باتنا اختلاف را بیشتر کند. او ۶ دقیقه بعد روی یک ضدحمله گل بعدی تیمش را زد تا تیم یاسیله در وضعیت بدی قرار بگیرد اما این پایان کار نبود و دمیرال که یک کارت زرد داشت، در دقیقه ۹۰+۱۲ یک خطای دیگر انجام داد تا علاوه بر هدیه یک پنالتی به حریف، از زمین بازی اخراج شود. سوفیان بندبکا هافبک الجزایری آن‌را به گل تبدیل کرد تا بازی با نتیجه ۵-۱ به سود الفتح به پایان برسد، نتیجه ای که خوش‌بین ترین هوادار این تیم تصورش را هم‌نمی‌کرد.

الفتح با این برد هشت امتیازی شد و در رده هفتم قرار گرفت و الاهلی همچنان با ۱۲ امتیاز در چهارم باقی ماند.

دیدگاه‌ها