کد خبر : 1962608 | 12 شهریور 1402 ساعت 00:24 | 15.3K بازدید | 34 دیدگاه

مطمئن باشند هر بازی خوشحال خواهند شد؛

سیامک نعمتی: هواداران یک کوچولو از ما حمایت کنند

هافبک شماره 88 تراکتور می‌گوید با حمایت و انگیزه هواداران این تیم در پایان فصل جشن خواهد گرفت.

سیامک نعمتی: هواداران یک کوچولو از ما حمایت کنند

به گزارش "ورزش سه"، سیامک نعمتی در میکسدزون ورزشگاه غدیر در مورد پیروزی مقابل استقلال خوزستان گفت: من اولا جا دارد این برد را به هواداران عزیز تبریک بگویم و بچه‌ها و کادرفنی و هرکسی که برای این تیم زحمت می‌کشد. واقعا امروز شرایط سختی در این هوای گرم داشتیم، تیم استقلال خوزستان تیم خوبی بود و کیفیت زمین هم یک مقدار پایین بود اما سه امتیاز اهمیت داشتی که به آن رسیدیم.

وی افزود: این سه امتیاز به ما کمک خواهد کرد و به تیم اعتماد به نفس می‌دهد و انشالله این بردها ادامه‌دار باشد. از همه هواداران تراکتور درخواست دارم که به تیم یک کوچولو روحیه و انگیزه بدهند مثل همیشه، مطمئن باشند که آخر فصل همه کنار هم می‌توانیم جشن بگیریم و خوشحال باشیم.

او با اشاره به وضعیت خودش توضیح داد: شرایط خودم خوب است و امروز هم بازی خوبی بود و بچه‌ها همه عالی بود. رفته رفته همه تیم و حتی خود من بهتر خواهیم شد. بازیکنان خوب و کادرفنی خوبی داریم و باید باهم هماهنگ شویم. نیاز به بازی دوستانه بیشتری داریم و اگر بتوانیم چند بازی دوستانه انجام دهیم، بهتر خواهیم شد.

خمس همچنین به انتظار هواداران تراکتور پرداخت و گفت: ببینید انتظارات همیشه هست، تراکتور تیم خیلی بزرگی است و هواداران پرشوری دارد. ما از همه بیشتر می‌خواهیم پیروز از زمین خارج شویم، ما قرعه سختی داشتیم و بازی اول دوم خیلی سخت بود. قول می‌دهم رفته رفته بهتر خواهیم شد و هر بازی هواداران را خوشحال خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها