کد خبر : 1962639 | 12 شهریور 1402 ساعت 07:14 | 38.6K بازدید | 9 دیدگاه

سرمربیان گرانقیمت خلیج فارس در آستانه اخراج!

در شرایطی که تنها دو هفته از مسابقات ادنوک لیگ امارات سپری شده است، سرمربی تیم فوتبال حتا اخراج شد.

سرمربیان گرانقیمت خلیج فارس در آستانه اخراج!

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال حتا در هفته اول لیگ حرفه‌ای امارات با نتیجه 1-2 برابر خورفکان شکست خورد و در‌ هفته دوم نیز با نتیجه 2-0 مقابل العین باخت. این تیم همچنین در اولین بازی لیگ کاپ امارات هفت گل از الوصل دریافت کرد تا زلیکو مارکوف، سرمربی صربستانی حتا از سمت خود برکنار شود.

این در حالی است که النصر امارات نیز در تابستان امسال گوران توفیق‌زیچ، سرمربی فصل گذشته عجمان را به خدمت گرفت اما این سرمربی صربستانی تاکنون نتوانسته به نتایجی که در تیم سابق خود ثبت کرده بود، دست پیدا کند. النصر در دو دیدار مقابل الجزیره (1-3) و بنی یاس (2-4) شکست خورد و در لیگ کاپ نیز برابر عجمان به تساوی رسید تا شایعاتی پیرامون اخراج سرمربی این تیم شکل بگیرد.

کایو زانارادی، سرمربی برزیلی عجمان نیز یکی دیگر از کاندیداهای اخراج در هفته چهارم لیگ حرفه‌ای امارات است. این تیم در هفته اول با سه گل برابر شباب الاهلی شکست خورد و سپس برابر الامارات به تساوی 4-4 رسید.

همچنین خطر اخراج، محمد الجالبوت، مربی تیم الامارات را که در دیدار افتتاحیه مقابل الوصل با نتیجه 0-1 شکست خورد و در هفته دوم نیز سه گل از الوحده دریافت کرد، تهدید می‌کند.

حتا و النصر در حال حاضر بدون امتیاز در رده‌های سیزدهم و چهاردهم جدول رده‌بندی لیگ حرفه‌ای امارات قرار دارند و عجمان با یک امتیاز در رده دوازدهم و الامارات با یک امتیاز در رده دهم حضور دارند.

دیدگاه‌ها