کد خبر : 1962646 | 12 شهریور 1402 ساعت 01:37 | 32.6K بازدید | 20 دیدگاه

گلیزرها از فروش منچستر منصرف شدند

شوک به هواداران یونایتد: شکم‌تان را صابون نزنید!

بعد از اینکه هیچ یک از خریداران منچستریونایتد با رقم مورد خانواده گلیزر موافقت نکردند، قضیه فروش این باشگاه منتفی شد.

شوک به هواداران یونایتد: شکم‌تان را صابون نزنید!

به گزارش "ورزش سه"، به گفته یکی از نزدیکان خانواده گلیزر که سال ها با آنها در باشگاه منچستریونایتد همکاری کرده، مالکان این باشگاه از فروش سهام یونایتد منصرف شده اند چرا که هیچ یک از خریداران نتوانستند خواسته های مالی‌شان را برآورده کنند.

این تصمیم قطعا باعث خشم هواداران یونایتد خواهد بود چرا که آنها هیچ گاه رابطه خوبی با گلیزرها نداشتند و مالکان امریکایی باشگاه را عامل ناکامی های اخیر می دانند.

این منبع به دیلی میل گفت: گلیزرها پوست کلفتی دارند و تحت تاثیر واکنش های منفی طرفداران قرار نخواهند گرفت. برنامه این خانواده پیگیری موضوع فروش از طریق چندین مزایده بود که به نتیجه نرسید.

1919671
1919672

مالکان باشگاه منچستریونایتد در ماه نوامبر اعلام کرده بودند که حاضر به فروش صد در صد یا بخشی از سهام این باشگاه هستند. این خبر خوشحالی هواداران را به همراه داشت که تصور می کردند به زودی از شر گلیزرها خلاص خواهند شد.

تنها دو خریدار جدی برای مذاکره با گلیزرها اعلام آمادگی کردند. شیخ جاسم قطری که کل سهام باشگاه را می خواست و سر جیم رتکلیف که می خواست بخشی از سهام یونایتد را بخرد. بعد از چند دور مذاکره اما هیچ کدام از این مشتریان موفق به جلب نظر گلیزرها نشدند چرا که مالکان یونایتد رقم 10 میلیارد پوند را برای فروش این باشگاه در نظر داشتند.

دیدگاه‌ها