کد خبر : 1962655 | 12 شهریور 1402 ساعت 02:55 | 43K بازدید | 6 دیدگاه

امباپه نه، این بازیکن مالک پی‌اس‌جی را عصبی کرد!

مالک پاری سن ژرمن از رفتار یکی از بازیکنان این تیم به ستوه آمده است.

امباپه نه، این بازیکن مالک پی‌اس‌جی را عصبی کرد!

به گزارش "ورزش سه"، رئیس پاری سن ژرمن از هوگو اکیتیکه بسیار ناراحت است زیرا علیرغم داشتن پیشنهاد، از جدایی خودداری کرده است و این رفتار او ورود کولو موانی به تیم را به خطر می اندازد.

مطبوعات فرانسوی امروز شنبه، پس از آخرین روز شلوغ و پر استرس بازار نقل و انتقالات با خبر پدید آمدن یک مشکل در پاری سن ژرمن با یکی از بازیکنان کار خود را شروع کردند؛ خشم ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه، قابل توجه بوده و قبلاً نیز آن را نشان داده است.

بازیکنی که نام برده شد هوگو اکیتیکه، مهاجم 21 ساله ای است که تابستان گذشته به عنوان یک ستاره آینده دار از  ریمز به پاریس آمد، اما در فصل گذشته فرصتی برای بازی نداشته و همیشه در سایه سه گانه مسی، نیمار و امباپه قرار داشته است و پاری سن ژرمن در این ماه به دنبال راهی برای جدایی او بود اما این امکان وجود نداشت.

1919687

و به نظر می رسد که اکیتیکه پیشنهاد برای جدایی که نداشت از جمله پیشنهاد اینتراخت فرانکفورت. در واقع به نظر می رسد همه چیز برای این جوان مهیا بود تا به عنوان بخشی از قرارداد با کولو موانی راهی باشگاه آلمانی شود. با این حال، به نقل از 'فوت مرکاتو'، او از رفتن خودداری کرد و خشم الخلیفی را برانگیخت زیرا ورود ستاره اینتراخت را در خطر می‌دید و این موضوع باعث شد تا بحث بین باشگاه پاریسی و نمایندگان اکیتیکه بسیار بالا بگیرد.

دیدگاه‌ها