کد خبر : 1962661 | 12 شهریور 1402 ساعت 03:31 | 40.3K بازدید | 9 دیدگاه

بمب جدید در عربستان: کاراسکو می‌آید

کاراسکو وینگر تیم اتلتیکو مادرید در آستانه پیوستن به تیم الشباب عربستان قرار دارد.

بمب جدید در عربستان: کاراسکو می‌آید

به گزارش ورزش سه، منابع آگاه به الشرق الاوسط گفتند که تیم الشباب موفق شد با کاراسکو بازیکن بلژیکی به توافق برسد. انتظار می‌رود تا دو روز آینده و پیش از پیوستن این بازیکن به اردوی تیم ملی کشورش در تعطیلات بین‌المللی، قرارداد و امضای رسمی آن اعلام شود.

پس از جدایی مدافع حسان تمبکتی، مدیریت این باشگاه در حال مذاکره با مدافعان خارجی برای مستحکم‌تر کردن از خط دفاعی این تیم است. در این زمینه به نظر می رسد الشباب به جذب نینو، مدافع برزیلی، کاپیتان فلومیننزه که به تیم ملی برزیل دعوت شده و در این فصل 52 بازی انجام بسیار نزدیک است. علاوه بر نینو، این باشگاه عربستانی قصد دارد رومن سایس، مدافع مراکشی (33 ساله) که از باشگاه السد قطر را به خدمت بگیرد.

آن‌ها در حال بررسی وضعیت کیم سونگ گیو، دروازه بان کره ای هستند تا قراردادش را فسخ کنند و با محمد العویس دروازه‌بان ‌‌ملی‌پوش الهلال قرارداد امضا کند. آن‌ها از معیوف خواسته‌اند تا قراردادش با الهلال را فسخ کند و به عنوان بازیکن با او قرارداد ببندند.

الشباب در چهار بازی اخیر خود تنها دو امتیاز کسب کرده و در رده آخر جدول لیگ عربستان قرار دارد و امشب باید در خانه به مصاف الخلیج برود.

دیدگاه‌ها