کد خبر : 1962673 | 12 شهریور 1402 ساعت 08:51 | 200.4K بازدید | 188 دیدگاه

آزمون بسیار دشوار کی‎لینی در آغاز راه جدید

مسی یا رونالدو: فردا جواب نهایی اعلام می‌شود!

جورجیو کیلینی، مدافع جدید لوس آنجلس اف سی، نیامده با یک چالش بزرگ در این تیم مواجه خواهد شد.

مسی یا رونالدو: فردا جواب نهایی اعلام می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، جورجیو کی‎لینی، مدافع باتجربه فوتبال ایتالیا، که جدایی غم انگیزی از یوونتوس داشت سرانجام لوس آنجلس اف سی را به عنوان مقصد جدید خود انتخاب کرد. او در روزهای آغازین حضور خود در تیم جدیدش فردا باید مقابل اینترمیامی قرار بگیرد؛ تیمی که با لیونل مسی کاملا متحول شده است.

داستان کی‎لینی و مسی ماجرای جالبی دارد. او سال گذشته در گفت و گو با ESPN از بین لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را انتخاب کرده بود اما حالا شاید قضیه کاملا برای او فرق کرده باشد. مدافع 39 ساله لوس آنجلس اف سی که اخیرا از لیونل مسی و درخشش او در اینترمیامی تمجید کرده بود طی محکی بسیار جدی باید فردا او را از کار بیاندازد.

مسی شروعی توفانی در MLS داشت و به اینترمیامی کمک کرد تا جام اتحادیه را بالای سر برده و به فینال اوپن امریکا راه یابد. او طی 10 بازی نخست خود 11 گل برای اینترمیامی به ثمر رسانده است. این عملکرد فوق ستاره آرژانتینی شاید هواداران را غافلگیر کرده باشد اما از نظر جورجیو کیلینی کاملا قابل پیش بینی بود.

مدافع ایتالیایی اخیرا در پاسخ به سوالی در مورد درخشش مسی گفته بود: "من که تعجب نکردم. به نظرم این لیگ امریکا بود که غافلگیر شد نه من! فکر می کنم آنها باید برای مهار مسی عملکرد بهتری داشته باشند. اگر فکر می کنید مسی یک بازیکن معمولی است اشتباه بزرگی کرده اید و این گونه به نظر می رسد که در 15 سال اخیر بازی هایش را ندیده اید. اگر سرخیو بوستکس صاحب توپ است و شما مسی را یارگیری نکنید معلوم می شود که در خانه تان تلویزیون ندارید چرا که این کار واضحی است که باید انجام دهید."

حالا همه منتظر دیدار فردای لوس آنجلس اف سی و اینترمیامی هستند تا ببینند کیهلینی قرار است برای مهار لیونل مسی چه راهکاری ارائه دهد و آیا می تواند از پس این کار سخت بربیاید یا خیر.

1919728
1919729

دیدگاه‌ها