کد خبر : 1962689 | 12 شهریور 1402 ساعت 09:55 | 22.6K بازدید | 14 دیدگاه

افشاگری آمازون پرایم: درگیری دو ستاره در اردوی آلمان

انتشار قسمت اول مستند آمازون پرایم از تیم ملی آلمان نشان از اختلافات جدی بین اعضای این تیم دارد.

افشاگری آمازون پرایم: درگیری دو ستاره در اردوی آلمان

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان در چند سال اخیر روزهای سختی را تجربه کرده و نتایج ضعیفی که خصوصا در دو جام جهانی متوالی کسب کرده انتقادهای بسیاری را از آنها به همراه داشته است. 

آمازون پرایم در چند ماه اخیر همراه این تیم بوده و صحنه‌های جالبی را در این فصل از مستند «همه یا هیچ» ضبط کرده که شاید باعث شوکه شدن هواداران تیم ملی آلمان شود و واکنش‌های جالبی را از سوی آنها به همراه داشته باشد. 

آنها در این فصل به طور مفصل به اتفاقاتی که در طول حضور این تیم در قطر برای جام جهانی 2022 رخ داد پرداخته‌اند و جزئیات صحبت‌های هانسی فلیک با بازیکنان و همچنین بازیکنان با اعضای کادر فنی و یکدیگر را به تصویر کشیده‌اند. 

1919757

اما یکی از صحنه‌ها مربوط به پس از تساوی 3-3 برابر انگلیس در لیگ ملت‌های اروپاست که با درگیری لفظی یاشوا کیمیش و نیکلاس زوله همراه است.

کیمیش در این صحنه خطاب به زوله می‌گوید: «در زمین چطور با من حرف زدی؟ تو به من توهین می‌کنی. من حرفی کاملا عادی به تو زدم، حرف بدی نبود.»

سوله: «درباره احترام صحبت نکن. به من چرت و پرت نگو! من آخرین کسی هستم که با بی‌احترامی صحبت می‌کنم. به من چرت نگو، حواست به خودت باشد!»

به نظر می‌رسد که فشار اتفاقاتی که در چند تورنمنت اخیر رخ داده باعث شد که بازیکنان تیم ملی آلمان در شرایط سختی قرار داشته باشند و چنین صحنه‌هایی در این تیم رقم بخورد.

دیدگاه‌ها