کد خبر : 1962698 | 12 شهریور 1402 ساعت 10:48 | 48.6K بازدید | 38 دیدگاه

باورنکردنی: رئال هزاران بلینگام دارد! (عکس)

درخشش جود بلینگام، ستاره رئال مادرید، باعث شده که او جایگاه خاصی در بین هواداران این تیم پیدا کند.

باورنکردنی: رئال هزاران بلینگام دارد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بلینگام با قراردادی هنگفت در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال از دورتموند راهی رئال مادرید شد و در همین مدت کوتاه ثابت کرده که شایستگی پرداخت چنین مبلغی را داشت. 

او از ابتدای فصل تا به حال در تمامی دیدارهایی که در ترکیب رئال مادرید به میدان رفته موفق به گلزنی شده تا رکورد جذابی را به نام خودش به ثبت رسانده باشد و همچنین جایگاهی ویژه در بین هواداران این تیم به دست آورد. 

این ستاره انگلیسی شب گذشته برای اولین بار در تجربه بازی در سانتیاگو برنابئو را به دست آورد و موفق شد در بازی برابر ختافه با پیراهن رئال در ورزشگاه خانگی این تیم به میدان برود و گل پیروزی این تیم را در دقایق پایانی این دیدار به ثمر برساند. 

1919773

اتفاق جالبی که در این بازی رخ داد، واکنش هواداران رئال به گلی بود که بلینگام به ثمر رساند. او در طول این مدت خوشحال پس از گل خاصی را به نمایش گذاشته و دستانش را مقابل هواداران باز کرده و حالا هواداران رئال هم در ورزشگاه برنابئو به نوعی برای ابراز علاقه به او از شیوه مشابهی استفاده کردند و پس از گلزنی این بازیکن دستانشان را در مقابل او از هم باز کردند.

بلینگام حالا به مهره کلیدی کارلو آنچلوتی خصوصا پس از مصدومیت وینیسیوس جونیور تبدیل شده و نقش مهمی را در خط حمله این تیم ایفا می‌کند تا امید آنها برای فتح لالیگا در این فصل را همچنان در بالاترین حد ممکن حفظ کند.

دیدگاه‌ها