کد خبر : 1962704 | 12 شهریور 1402 ساعت 11:19 | 7.7K بازدید | 9 دیدگاه

فدراسیون جهانی بسکتبال:

دل همه برای حدادی تنگ می‌شود

سایت فدراسیون جهانی بسکتبال نوشت: دل هم‌تیمی‌ها و هواداران حدادی برای حضور او در زمین تنگ خواهد شد، زیرا او یک نیروی قابل اتکا برای ایران بود.

دل همه برای حدادی تنگ می‌شود

به گزارش"ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون جهانی بسکتبال، حامد حدادی پس از آخرین بازی خود در جام جهانی بسکتبال 2023 از تیم ملی ایران خداحافظی کرد.

حدادی که به‌عنوان برترین بسکتبالیست ایران در تمام ادوار شناخته می‌شود در چهار دوره جام جهانی و دو دوره المپیک حضور داشته است.

این سنتر کهنه کار در آخرین بازی خود با شکست ایران مقابل لبنان در مرحله دوم جام جهانی 2023، 14 امتیاز و 8 ریباند به دست آورد.

1919423

حدادی پس از آخرین بازی خود گفت: از دهه 2000 سابقه طولانی در تیم ملی داشتم. سعی می‌کنم تا زمانی که می‌توانم بازی کنم، حتی اگر از فرم خارج شده باشم. احساس خوبی دارم، اما به دلیل اینکه تیمم را ترک می‌کنم، احساس ناراحتی هم دارم.

او ادامه داد: می‌خواهم از دکترم که بیش از 10 سال است در اینجا با من بوده تشکر ویژه‌ای داشته باشم. آرزوی بهترین‌ها را برای تیم ملی دارم. بازیکنان مستعدی داریم اما باید صبور باشیم. من اینجا هستم تا به تیم کمک کنم. زمان برای نسل جوان فرا رسیده است. آنها باید با زمان بازی بیشتر، تجربه بیشتری کسب کنند.

1919373

سایت فدراسیون جهانی نوشته است: دل هم‌تیمی‌ها و هواداران حدادی برای حضور او در زمین تنگ خواهد شد، زیرا او یک نیروی قابل اتکا برای ایران در رقابت‌های آسیایی و جهانی بود. حدادی آخرین جام جهانی بسکتبال خود را با میانگین 10 امتیاز، 6.3 ریباند، 3.5 پاس منجر به گل و 1.6 دفاع در هر بازی به پایان رساند تا به جمع پنج مدافع برتر تاریخ جام جهانی بسکتبال تبدیل شود.

حدادی پس از آخرین حضور خود، توسط تیم حریف نیز مورد تجلیل قرار گرفت و بازیکنان لبنان به دوران درخشان او ادای احترام کردند. وائل عرقجی، بهترین بازیکن زمین نیز در آستانه مراسم پس از بازی، پیراهن حدادی را به نشانه احترام خود بر تن کرد.

دیدگاه‌ها