کد خبر : 1962706 | 12 شهریور 1402 ساعت 11:26 | 42.1K بازدید | 11 دیدگاه

پس از المعیوف، نوبت به العویس رسید

یاسین بونو گلر شماره یک عربستان را فراری داد

محمد العویس، سنگربان تیم ملی عربستان نیز به زودی الهلال را ترک می کند.

یاسین بونو گلر شماره یک عربستان را فراری داد

به گزارش "ورزش سه"، جذب یاسین بونو از سویا منجر به جدایی هر دو سنگربان مطرح الهلال شده است. پس از اینکه شب گذشته عبدالله المعیوف به هفت سال حضور در این تیم پایان داد، حالا گلر شماره یک تیم ملی عربستان نیز تصمیم گرفته است تا راهی تیم دیگری شود.

محمد العویس که در مقطع فعلی سنگربان شماره یک تیم ملی عربستان به شمار می رود، قصد دارد تا به فوتبالش در الشباب ادامه دهد. این خبری است که توسط روزنامه الریاضیة منتشر شده است.

این گلر 31 ساله در ژانویه 2022 از الاهلی به الهلال پیوست اما در این مدت چندان به کار گرفته نشد و پس از جذب یاسین بونو، او دیگر شانسی برای حضور در دروازه تیمش نداشت و برای اینکه جام ملت های آسیا را از دست ندهد، تصمیم به جدایی از جمع آبی پوشان گرفت.

1919783

العویس که در هر سه دیدار عربستان در جام جهانی 2022 قطر به میدان رفت، به دلیل عملکرد درخشان در جدال برابر آرژانتین، عنوان بهترین بازیکن میدان را به خود اختصاص داد.

حالا العویس تصمیم گرفته برای اینکه جایگاهش در تیم ملی را نزد مانچینی از دست ندهد، راهی تیم بحران زده الشباب شود. جایی که فوتبال خود را از آنجا آغاز کرد ولی در این فصل وضعیت بحرانی را سپری می کند و در رتبه ما قبل آخر لیگ ایستاده است.

دیدگاه‌ها