کد خبر : 1962727 | 12 شهریور 1402 ساعت 13:05 | 29.8K بازدید | 37 دیدگاه

لوکاس واسکز:

ما با بلینگام حالا حالا ها برنده‌ایم

لوکاس واسکز نیز از جود بلینگام ستایش کرد و گفت که تا سال ها از ستاره انگلیسی سود خواهند برد.

ما با بلینگام حالا حالا ها برنده‌ایم

 به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته چهارم رقابت‌های فوتبال لیگ اسپانیا از ساعت 17:45 دیروز رئال مادرید در ورزشگاه مسقف و بازسازی شده سانتیاگو برنابئو به مصاف ختافه رفت و مقابل میهمانش به برتری 2-1 رسید.

در دقیقه یازده این بازی و در پی پاس رو به عقب و اشتباه فران گارسیا، بورخا مایورال دروازه تیم پیشین خود را باز کرد و میهمان را پیش انداخت. این نتیجه تا دقیقه 47 پا بر جا بود؛ تا اینکه خوسلو با یک ضربه بغل پا از داخل محوله جریمه کار را به تساوی کشاند.

1919816

در شرایطی که بازی به لحظات پایانی خود رسیده بود، جود بلینگام در دقیقه 5+90 گل دوم کهکشانی‌ها را به ثمر رساند و 3 امتیاز این دیدار را به حساب تیم تحت هدایت کارلو آنچلوتی واریز کرد تا رئال با 12 امتیاز در صدر جدول رده بندی باقی بماند.

روی گل دوم و پیروزی بخش رئال نباید از نقش لوکاس واسکز گذشت. در واقع روی ریباند شوت او بود که بلینگام گلزنی کرد.

لوکاس در پایان بازی و در مورد پیروزی رئال گفت: «بسیار خوشحالم. تیم بازی بسیار هماهنگی انجام داد و می خواستیم برنده شویم. ما سزاوارانه برنده شدیم. رمز برنده شدن ما صبوری بود. بازی در برابر تیمی که کاملا عقب نشسته بود و دفاع می کرد، دشوار است. ما نشان دادیم که با آرامش و صبر می توان به گل سرنوشت ساز رسید.»

چهار برد از چهار بازی: «تا فیفا دی هدف ما کسب برد در هر چهار بازی ابتدایی فصل بود و به آن نیز رسیدیم.»

1919817

گل بلینگام: «من به سمت دروازه شوت زدم و گلر برگشت داد. توپ به جود رسید که بازی‌خوانی عالی‌ای دارد. جود واقعا فوق العاده است و ما برای سال‌ها از توانایی های او سود خواهیم برد.»

جو ورزشگاه: «جو برنابئو چیزی است که توضیح دادنش دشوار است. این باعث می شود که شما هرگز امیدتان را از دست ندهید. بله، واقعا باورنکردنی و زیبا بود. وقتی بازی به پایان رسید همه چیز به نظر باورنکردنی به نظر می رسید و بی نهایت خوشحال بودیم.»

دیدگاه‌ها