کد خبر : 1962734 | 12 شهریور 1402 ساعت 13:10 | 36.6K بازدید | 13 دیدگاه

ستاره جنجالی بی‌خیال یونایتد نمی‌شود: باید برگردم!

میسون گرینوود، مهاجم سابق منچستریونایتد، همچنان در رویای بازگشت به این باشگاه است.

ستاره جنجالی بی‌خیال یونایتد نمی‌شود: باید برگردم!

به گزارش "ورزش سه"، اتفاقاتی که در طول یک سال و نیم گذشته برای گرینوود رخ داد در نهایت باعث شد که مدیران باشگاه منچستریونایتد تصمیم به قطع همکاری با او بگیرند. 

این بازیکن در ساعات پایانی پنجره نقل و انتقالات تابستانی این باشگاه را به صورت قرضی و به مدت یک فصل ترک کرد و راهی ختافه شد تا فوتبالش را در این تیم ادامه دهد و بتواند بار دیگر در مستطیل سبز به میدان برود. 

باشگاه منچستریونایتد ماه گذشته با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده بود که دیگر تصمیمی برای ادامه همکاری با این مهاجم ندارد اما حالا روزنامه سان خبر داده که او هنوز هم امیدوار است که پس از پایان دوران حضورش در ختافه بتواند بار دیگر به اولدترافورد برگردد و پیراهن این تیم را به تن کند.

1915292

شیاطین سرخ در حال حاضر همچنان بخشی از دستمزد گرینوود را پرداخت می‌کنند. هزینه اقامت او در ویلایی لوکس در اسپانیا که ماهانه 9 هزار یورو اجاره آن است و همچنین بیش از نیمی از دستمزد دریافتی او در طول فصل آینده بر عهده این باشگاه است. 

با این حال، بعید به نظر می‌رسد که گرینوود بتواند به هدفش که بازگشت به ترکیب یونایتد و حضور دوباره در این تیم به یاد روزهای خوبی که پیش از این با پیراهن آنها سپری کرده بود برسد.

دیدگاه‌ها