کد خبر : 1962745 | 12 شهریور 1402 ساعت 13:55 | 21.1K بازدید | 17 دیدگاه

عصبانیت عجیب کلوپ: دیگر من را تشویق نکنید!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از هواداران این تیم خواسته که او را در طول بازی تشویق نکنند و انرژی‌شان را معطوف بازیکنان در زمین کنند.

عصبانیت عجیب کلوپ: دیگر من را تشویق نکنید!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول عصر امروز در چارچوب رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر انگلیس باید در ورزشگاه آنفیلد میزبان استون ویلا باشد. 

کلوپ پیش از این در جریان دیدار برابر بورنموث که ماه گذشته برگزار شد و با پیروزی لیورپول همراه بود، نسبت به تشویق و صدا زدن نامش از سوی هواداران واکنش خشمگینانه نشان داد و از آنها خواست که دست از این کار بردارند. 

او در یادداشت‌های پیش از بازی برابر استون ویلا با اشاره به این موضوع نوشت: «اولین چیزی که باید بگویم این است که من واقعا عاشق این فریادها (یورگن قرمز است) هستم. فریاد زدن نامم و خواندن این آهنگ با اسم من از سوی هواداران این باشگاه برایم بسیار خاص است که نمی‌توانم آن را با کلمات توصیف کنم. این موضوع چنان باعث افتخار من است که وقتی سرمربی لیورپول شدم فکرش را هم نمی‌کردم. 

1915308

این صحبت‌ها را مطرح کردم تا سوبرداشتی از حرف‌هایم نشود. من خیلی خوشحالم که چنین تشویق و شعاری ساخته شده است. عاشق خوانده شدن آن هستم. بیشتر از هر چیز به این افتخار می‌کنم که هوادارانی که دوستشان دارم می‌خواهند این آهنگ را در آنفیلد بخوانند. فکر کردن به این موضوع باعث می‌شود موهایم تنم سیخ شود. 

تنها حرفی که دارم این است که بهتر است این شعار پس از پایان بازی و با صدا درآمدن سوت خوانده شود. در طول بازی از همه هواداران می‌خواهم که به بازیکنان بپردازند. من دوست دارم که آنها حمایت شما را احساس کنند و از شما می‌خواهم که آنها را رو به جلو هل بدهید و کاری کنید که همچنان فشار بیاورند.»

دیدگاه‌ها