کد خبر : 1962770 | 12 شهریور 1402 ساعت 15:20 | 17.5K بازدید | 7 دیدگاه

سی تی آنژیو داد و باید تحت نظر باشد

ماجرای تایید پزشکی یک بازیکن با مشکل قلبی!

دو بازیکن لیگ برتری به خاطر عارضه قلبی با شرایط ویژه در مسابقات حضور پیدا کرده اند.

ماجرای تایید پزشکی یک بازیکن با مشکل قلبی!

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بود که مرکز پزشکی ایفمارک گزارشی از فعالیت های خود در پیش فصل رقابت های لیگ برتر را ارائه کرد. یکی از نکات جالب این گزارش به داشتن مشکل قلبی توسط دوبازیکن لیگ برتری اختصاص داشت که ایفمارک اعلام کرده یکی از آنها با رعایت برخی مسائل مجوز بازی آنها صادر شده است.

در گزارش مرکز پزشکی ایفمارک در این خصوص آمده بود: «دو بازیکن حرفه ای جواز حضور در لیگ را به دلیل مشکلات قلبی نیافتند که یکی از آنها پس از تشکیل کمیسیون و بررسی تمام جوانب پزشکی و حقوقی به شرط رعایت موارد کمیسیون اجازه حضور در لیگ را یافت.»

در این شرایط ایفمارک اعلام کرده یکی از نفرات مجوز حضور در لیگ برتر را دریافت نکرده اما بازیکن دیگر شرایط بازی کردن را به دست آورده است. مرکز پزشکی ایفمارک برای هردو بازیکنی که مشکل قلبی برایشان ثبت شده تست‌های مجدد و سی تی آنژیو تجویز کرد که با بررسی همه موضوعات مشخص شد یکی از نفرات مذکور می تواند با رعایت برخی شرایط مربوط به تغذیه و با مصرف دارو در لیگ برتر حضور داشته باشد. البته آن بازیکن هم باید تحت نظر پزشکان ایفمارک باشد و تست‌های جسمانی را هر چند وقت یکبار تکرار کند و مجوز بازی او به این دلیل صادر شده است.

دیدگاه‌ها