کد خبر : 1962816 | 12 شهریور 1402 ساعت 19:13 | 26.6K بازدید | 47 دیدگاه

برای این بود که الاتحاد شانسی نداشت

آمار خیره‌کننده صلاح: او تاج سر لیورپول است!

محمد صلاح که شایعات انتقالش به الاتحاد را باید منتفی شده دانست امروز برای لیورپول گلزنی کرد تا به آماری خیره‌کننده دست پیدا کند.

آمار خیره‌کننده صلاح: او تاج سر لیورپول است!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول چند روزی است یکی از پرتنش‌ترین روزهای چند سال اخیرش را سپری می‌کند چرا که موجی رسانه‌ای ستاره اصلی قرمزها محمد صلاح را به باشگاه الاتحاد عربستان لینک کرده و مدعی است صلاح هر لحظه ممکن است چمدان‌هایش را بسته و در پرواز به مقصد ریاض بنشیند.

اما امروز به نظر می‌رسد لیورپولی‌ها همه کار کردند تا نقطه پایان این موج خبری را اعلام کنند. اولا پیش از شروع مسابقه یورگن کلوپ روی چمن ورزشگاه آنفیلد در مصاحبه با شبکه اسکای عملا به تمسخر پیشنهاد نجومی باشگاه الاتحاد دست زد و گفت این شایعات از ابتدا یک داستان خیالی بوده که توسط رسانه‌ها ابداع شده است. کلوپ گفت صلاح در این هفته به شکل نرمال تمرین کرده و امروز هم از ابتدا در زمین حضور دارد.

1919968

صلاح امروز یک بار دیگر در طول مسابقه مقابل استون‌ویلا عملکردی عالی داشت و بارها به همراه داروین نونیز خط دفاعی حریف را آزار داد و سومین و آخرین گل تیمش را هم به ثمر رساند.

ستاره مصری روی گل دوم تیمش تاثیرگذار بود. او پاسی از الکساندر آرنولد دریافت کرده و آن را با تیزهوشی در اختیار نونیز گذاشت و ضربه مهاجم اروگوئه‌ای به تیر دروازه برخورد کرد و در بازگشت توسط ماتی کش به صورت گل به خودی وارد دروازه استون ویلا شد.

بعد از بارها حضور صلاح در متن حملات لیورپول او در دقیقه 55 موفق به گلزنی شد. کرنر ارسالی لیورپول توسط نونیز به سمت تیر دوم منحرف شد تا صلاح با ضربه‌ای مطمئن سومین گل قرمزها را به ثمر برساند.

1919967

اما ستاره مصری در این بازی موفق شد به آماری خیره‌کننده دست پیدا کند. صلاح در 10 بازی پیاپی لیورپول در لیگ برتر یا گلزنی کرده یا پاس گل داده است. با این آمار اصلا عجیب نیست که کلوپ به هیچ وجه حاضر به از دست دادن او نبود.

محمد صلاح در بازی قبلی لیورپول و در جریان پیروزی 2-1 مقابل نیوکسل یک پاس گل به داروین نونیز داده بود. در بازی هفته دوم لیگ برتر مقابل بورنموث هم صلاح یک گل برای قرمزها زد. در هفته اول این فصل و تساوی 1-1 مقابل چلسی هم ستاره مصری پاس گل تیمش را به لوئیس دیاز داده بود.

این روند درخشان صلاح از آوریل 2023 آغاز شده و او از آن پس در همه بازی‌های لیورپول در لیگ برتر یا گل زده یا پاس گل داده است. لیورپول در این مدت با تاتنهام، فولام، برنتفورد، لستر، استون‌‌ویلا، ساوتهمپتون، چلسی، بورنموث، نیوکسل و استون‌ویلا بازی کرده است.

دیدگاه‌ها