کد خبر : 1962825 | 12 شهریور 1402 ساعت 19:47 | 32.4K بازدید | 22 دیدگاه

کلوپ: عجب شوتی، چنین شوت تمیزی ندیده بودم!

یورگن کلوپ بعد از پیروزی لیورپول بر استون‌ویلا بار دیگر جدایی محمد صلاح را تکذیب کرد و گفت مدت‌ها بود شوتی به زیبایی شوت منجر به گل سوبوسلای در این بازی ندیده بود.

کلوپ: عجب شوتی، چنین شوت تمیزی ندیده بودم!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امروز در هفته چهارم لیگ برتر در خانه به مصاف استون‌ویلا رفت و با ارائه یک بازی مقتدرانه موفق شد با گل‌های دومینیک سوبوسلای، گل به خودی ماتی کش و گل محمد صلاح با نتیجه 3-0 به پیروزی برسد.

کلوپ در نشست خبری انتهای بازی به ستایش از بازیکنانش پرداخت و گفت مدت‌ها بود که لیورپول را در زمین اینقدر خوب و راضی‌کننده ندیده بود.

1919983

بولت پرسپولیسعملکرد لیورپول در پیروزی 3-0 مقابل استون‌ویلا
بازی درجه‌ یکی بود. مدته‌ا بود اینقدر عالی عالی بازی نکرده بودیم. یادم نیست آخرین بار چه زمانی اینقدر خوب بودیم. خیلی خوب بود. چه در فاز حمله و چه در دفاع. مقابل تیمی مثل ویلا نمی‌توان و نباید حتی لحظه‌ای غفلت کرد. شاید اینکه خیلی زود به گل رسیدیم به ما کمک کرده باشد. ولی خیلی خوب بودیم.

بولت پرسپولیسکلین‌شیت با حضور گومز و ماتیپ در خط دفاع
هر دو دفاع وسط ما وظایف مختلف‌شان را به شکل استثنایی انجام دادند. ما با اینکه جوئل ماتیپ را خیلی دوست داریم ولی این را می‌دانیم که اولی واتکینز احتمالا از او سریع‌تر است. بچه‌ها این را می‌دانستند و بنابراین در لحظات گگن‌پرسینگ او را به شدت کنترل می‌کردند. برای جو گومز خیلی خوشحالم. حضورش امروز خیلی به ما کمک کرد.

بولت پرسپولیسآینده محمد صلاح
من امروز صلاحی دیدم که به هیچ وجه حواسش پرت نبود و با تمرکز کامل بازی کرد. هیچکس در این روزها پیش من نیامده که بگوید قرار است او برود. شک ندارم اگر این خبرها واقعیت داشت به من می‌گفتند. صلاح حتی برای یک ثانیه به چیزی به جز بازی با استون‌ویلا فکر نمی‌کرد.

بولت پرسپولیسمصدومیت الکساندر آرنولد
همسترینگ. خیلی جدی نیست. خودش که اینطور می‌گوید ولی باید منتظر اسکن‌ها باشیم.

بولت پرسپولیسگل زیبای دومینیک سوبوسلای
خیلی زیبا بود. از نظر تکنیکی هم از هوش بالای او خبر داد. دومینیک برای زمان‌هایی که بازی کثیف می‌شود کاملا آماده بود. ولی عجب گلی! من دقیقا از پشت سر دومینیک شاهد صحنه بودم. این تمیزترین شوتی بود که بعد از مدت‌ها دیدم.

دیدگاه‌ها