کد خبر : 1962835 | 12 شهریور 1402 ساعت 20:15 | 10.6K بازدید | 8 دیدگاه

خیال ستاره لیورپول راحت است: صلاح نمی‌رود

دومینیک سوبوسلای فکر می‌کند که محمد صلاح، هم تیمی‌اش در لیورپول، در این باشگاه می‌ماند.

خیال ستاره لیورپول راحت است: صلاح نمی‌رود

به گزارش "ورزش سه"، این زوج در پیروزی 3-0 لیورپول مقابل استون ویلا در آنفیلد هر دو موفق به گلزنی شدند و هافبک مجارستانی در مصاحبه بعد از بازی در مورد همبازی‌اش به خبرنگاران پاسخ داد: "می‌دانید که همه در حال صحبت کردن از فوتبال هستند. ما واقعا از ماندن او خوشحالیم. البته ما با هم صحبت می‌کنیم، او می‌خواهد بماند، او می‌خواهد اینجا باشد و با ما باشد. ما واقعا خوشحالیم، به افرادی مانند او در تیم نیاز داریم."
صلاح 31 ساله هفته گذشته پیشنهادی به ارزش ۲۰۰ میلیون یورو از الاتحاد عربستان داشته است  که به گفته یورگن کلوپ از سوی روسای باشگاه مورد توجه قرار نگرفته است.

1919998

اگرچه پنجره نقل و انتقالات انگلیس بسته شده است، در عربستان هنوز امکان نقل و انتقال وجود دارد و احتمالا تا روزی که پنجره این کشور بسته شود بحث پیرامون وضعیت صلاح داغ خواهد بود. با نرفتن صلاح به اردوی تیم ملی مصر این شایعات پیرامون او افزایش پیدا خواهد کرد. برخی می‌گوییند او برای استراحت بیشتر در لیورپول مانده است و برخی معتقدند به دلیل اینکه او در آستانه انتقال به لیگ عربستان قرار دارد نخواسته ریسک مصدومیت شدن را متحمل شود.
لیورپول پیش از این فابینیو و جردن هندرسون را به باشگاه‌های عربستانی فروخته است و البته بازیکنان سابق این باشگاه یعنی روبرتو فیرمینو و سادیو مانه نیز به این لیگ رفته‌اند.

1920000

وقتی از کلوپ هم در این باره پرسیده شد، او این انتقال را "داستان" توصیف کرد و گفت به تعهد بازیکنش به تیم تردیدی ندارد.
صلاح امروز گلزنی کرد تا یک روز خوب را در ترکیب لیورپول رقم بزند. لیورپول با گرفتن سه امتیاز بازی به رتبه سوم جدول صعود کرد و سومین پیروزی از چهار بازی ابتدایی خود در لیگ برتر را بدست آورد.

دیدگاه‌ها