کد خبر : 1962850 | 12 شهریور 1402 ساعت 21:31 | 45K بازدید | 37 دیدگاه

انتقاد از ستاره جدید آرسنال: باز خراب کردی!

گری نویل، کاپیتان سابق منچستریونایتد، از کای هاورتز، ستاره جدید آرسنال، به خاطر هدر دادن یک "لحظه بزرگ" در دوران حرفه‌ای جدیدش انتقاد کرد.

انتقاد از ستاره جدید آرسنال: باز خراب کردی!

به گزارش" ورزش سه"، در نیمه اول دیدار امروز آرسنال و منچستریونایتد که بازی بدون گل دنبال می‌شد، هاوارتز در موقعیت گلزنی در برابر یک دروازه خالی قرار گرفت، اما نتوانست از این فرصت استفاده کند. بازیکن سابق چلسی از زمان ورودش، مورد انتقاد هواداران آرسنال  قرار گرفته بود. آنها از جایگاه این بازیکن  78 میلیون یورویی در تیمشان مطمئن نیستند و شاید یک گل در روز یکشنبه به رابطه او با هواداران کمک می‌کرد.
با این حال او موفق به گلزنی نشد و با حسرت به بیرون رفتن توپش از کنار دروازه نگاه کرد.

1920036

گری نویل هم در انتقاد از او کم نگذاشت. او در پوشش خبری اسکای اسپورت از بازی گفت: "هاوارتز خیلی زود در موقعیت سخت در تیم جدیدش قرار گرفته است ولی او امروز یک شانس داشت. تنها کاری که باید می‌کرد یک ضربه ساده به توپ بود که حسابی آن را خراب کرد. این می‌توانست نقطه عطفی برای او باشد، زمانی که بالاخره موفق می‌شد با هواداران ارتباط برقرار کند."
علیرغم نمایش مسلط آرسنال در نیمه اول، یونایتد اولین گل را به ثمر رساند زیرا مارکوس رشفورد پس از 27 دقیقه توانست دوازه تیم میزبان را باز کند و تماشاگران را به سکوت فرو برد.

1920037

شاگردان میکل آرتتا در عرض 35 ثانیه به تساوی رسیدند، وقتی مارتین اودگارد یک پاس عالی از گابریل مارتینلی را به گل تبدیل کرد.
در مقطعی به نظر رسید که هاورتز با گرفتن یک پنالتی روز بد خود را نجات داد، اما این بار هم بخت با او یار نبود و این پنالتی پس از مشورت با VAR لغو شد.
توپچی‌ها نهایتا با دو گل دیرهنگام موفق به پیروزی 3-1 و رسیدن به دو امتیازی منچسترسیتی در صدر جدول شدند.

دیدگاه‌ها