کد خبر : 1962867 | 13 شهریور 1402 ساعت 04:08 | 24.8K بازدید | 6 دیدگاه

نتایج حضور رودریگز در تیم جدیدش در برزیل

خامس برای آخرین بار به تیم ملی دعوت شد!

خامس رودریگز در یکی از بزنگاه‌های کلیدی دوران ورزشی‌اش به تیم ملی کلمبیا دعوت شد.

خامس برای آخرین بار به تیم ملی دعوت شد!

به گزارش "ورزش سه"، بهترین مرحله خامس رودریگز در دوران ورزشی‌اش بین سال‌های 2014 تا 2016 یعنی مقطع درخشش با تیم ملی کلمبیا در جام جهانی و ورود به رئال مادرید برای تبدیل شدن به یک قهرمان بزرگ بود. اما از سال 2017، زندگی او چه از نظر شخصی و چه از نظر حرفه‌ای بسیار تغییر کرده است، بدون اینکه ثبات لازم برای بازیابی آن سطح بالایی را داشته باشد که او را در ذهن هواداران فوتبال در سراسر جهان به جا گذاشته است.

در سال 2017 جدایی او از دانیلا اوسپینا قطعی شد، درست زمانی که او با انتقال از اسپانیا به آلمان برای بازی در بایرن مونیخ، زندگی خود را به کلی تغییر داد. در این تیم قدرتمند او سطح خوبی داشت، اما مصدومیت‌ها و برخی مشکلات خارج از زمین باعث شد تا به مادرید بازگردد و به دنبال فرصتی جدید در بین کهکشانی‌ها باشد.

زین الدین زیدان از او استقبال کرد، اما فاصله‌ای که با سال‌ها پیش داشت حفظ شد، به همین دلیل خامس می‌خواست به خود فرصتی در انگلیس بدهد و اورتون خانه جدید او بود. در آنجا او دوباره کیفیت خود را نشان داد، اما مصدومیت به او اجازه نداد برای مدت طولانی در دسترس باشد و جدایی کارلو آنچلوتی بدترین خبر بود زیرا جایگزین او رافا بنیتزی بود که کابوس گذشته تاریک را در رئال مادرید برای او رقم زد.

1746943

خامس در تصمیمی غیرمنتظره تصمیم گرفت به لیگ قطر برود، شاید به دلیل اینکه الریان تنها تیمی بود که می‌توانست شرایط اقتصادی ستاره کلمبیایی را حفظ کند. او در قطر کم بازی می‌کرد و می‌توان گفت سطح او بسیار بالاتر از لیگ این کشور بود، اما محیطی نبود که بهترین‌ها را برای او فراهم کند و پیش از یک سال از آنجا رفت.

مقصد بعدی یونان بود، المپیاکوس خانه جدید او بود و تقریباً کل فصل 2022-2023 را در آنجا با اعداد و ارقام خوب بازی کرد. اما باز هم مصدومیت ظاهر شد، کم کم موقعیت خود را از دست داد و قبل از پایان قرارداد بدون توضیحات زیاد و در محاصره شایعاتی در مورد زندگی شخصی خود، رفت.

این اتفاق در حالی می‌افتاد که او در تیم ملی کلمبیا نیز جایگاه غیرقابل انکاری نداشت. مربیانی مانند کارلوس کی‌روش و رینالدو روئدا به دلیل نداشتن ریتم و آمادگی بدنی پایین در چندین اردو با او تماس نگرفتند. اما او همیشه می‌گفت که شرایطش خوب است و به هواداران این نوید را می‌داد که چیز دیگری پشت آن تصمیمات نهفته است، همه چیز مصادف شد با ناکامیهای کلمبیا در انتخابی جام جهانی و جا ماندن پدیده جام جهانی 2014 برزیل.

1906274

* سائوپائولو به عنوان نجات‌گر خامس رودریگز ظاهر شد

در برخی مصاحبه‌ها و اظهارات خود خامس، او تمایلش را برای بازی در اروپا نشان داد، اما تیمی که بتواند این آرزو را برآورده کند، ظاهر نشد. به همین دلیل صحبت از بازگشت به آمریکا برای جستجوی هوای جدید شد و برزیل، که خاطرات خوب زیادی را برای متولد کوکوتا به ارمغان می‌آورد، مکان ایده آل به نظر می‌رسید.

معرفی این بازیکن در سائوپائولو در 1 آگوست 2023 با یک کنفرانس مطبوعاتی همراه با ابراز امیدواری خامس به بازگشت به سطح سابق خود و کسب عناوین در تیم جدید همراه بود. دقیقا مشابه چیزی که او در پورتو، رئال مادرید و بایرن مونیخ تجربه کرده بود.

او پس از حضور در پنج بازی، حالا دوباره به تیم ملی کلمبیا دعوت شده است. در کلمبیا دیگر اوضاع مثل قبل نیست که برخی از روزنامه نگاران و هواداران بگویند که خامس رودریگز اگر برای باشگاهش بازی می‌کند باید همیشه دعوت شود، اما این همان چیزی بود که در آغاز مقدماتی جام جهانی 2026 رخ داد. او با شرکت در پنج بازی و مجموعاً 180 دقیقه حضور در زمین، به تیم ملی کلمبیا دعوت شد.

حالا خامس این فرصت را دارد تا با بازی در ترکیب تیمش در مسابقات انتخابی مقابل شیلی و ونزوئلا، نشان دهد در مسیر بازگشت به کیفیت سابق خود قدم برمی‌دارد.

دیدگاه‌ها