کد خبر : 1962876 | 13 شهریور 1402 ساعت 05:00 | 48K بازدید | 18 دیدگاه

افسانه سقوط‌ کرده: بالوتلی کجاست!

ماریو بالوتلی خشم مدیران سیون سوئیس را برانگیخته تا آنها در پی پیدا کردن مشتری برای فروش این بازیکن باشند.

افسانه سقوط‌ کرده: بالوتلی کجاست!

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد ماریو بالوتلی در بخشی از مسیر ورزشی خود برای تبدیل شدن به یک بازیکن بزرگ و همسو کردن زندگی شخصی با حرفه ورزشی‌اش دچار اشتباه شده است. نگاهی به تیم‌هایی که او از جوانی تا 33 سالگی در آنها بازی کرده، به خوبی موید این بحث است.

پس از درخشش در اینترمیلان، منچسترسیتی، میلان و در ابتدای حضورش در نیس، سیر نزولی او در سال 2019 آغاز شد. مارسی، برشا، مونزا و آدانا دمیرسپور. او حالا در سیون سوئیس هم به مشکل خورده است. ماریو در تنها فصل حضورش در تیم سوئیسی، در 18 بازی 6 گل به ثمر رسانده است اما بیشتر از شادی، مشکلات ایجاد کرده است. در باشگاه آنها از بی حوصلگی مهاجم ایتالیایی که از هفته‌ها قبل نشان داده بود قصد ترک تیم را دارد به ستوه آمده‌اند.

1890807

«خیلی مواقع است که به بهانه حالش در اماکن ورزشی حاضر نمی‌شود.» کریستین کنستانتین، رئیس باشگاه سیون، اینگونه در مورد بالوتلی با ناراحتی به رسانه "NZZ" توضیح داده و می‌گوید: «او چند بار برای من گواهی پزشکی می‌فرستد که نمی‌آید، لعنتی چه کار کنم؟ اگر او بخواهد برود، کاری در این مورد انجام نمی‌دهم. او باید تصمیم بگیرد که آیا شغلش واقعا فوتبالیست حرفه‌ای است یا خیر."

واقعیت این است که بازار نقل و انتقالات لیگ‌های اصلی در حال حاضر بسته شده است و بالوتلی تنها لیگ‌های ترکیه و عربی را به عنوان گزینه در اختیار خواهد داشت. حقیقت این است که هیچ علاقه مشخصی از هیچ تیمی به او وجود ندارد. کنستانتین که ماهانه 240000 یورو به او دستمزد می‌دهد، می‌افزاید: "حقیقت این است که من از این وضعیت راضی نیستم."

دیدگاه‌ها