کد خبر : 1962900 | 13 شهریور 1402 ساعت 06:04 | 10.9K بازدید | 3 دیدگاه

بررسی نقل و انتقالات گل گهر

فرمول خاص مرد یونانی در نقل و انتقالات

گل گهر سیرجان در فصل نقل و انتقالات منطقی و به دور از خریدهای جنجالی پیش رفت و توانسته تیم شایسته‌ای به میدان بفرستد.

فرمول خاص مرد یونانی در نقل و انتقالات

به گزارش ورزش سه، فصل نقل و انتقالات برای گل گهر با خروج ستاره‌ها و بازیکنان نام آشنا زیادی همراه بود، اما سرمربی یونانی گل گهر انگار از الگوی خاصی برای تقویت این تیم استفاده کرده است.

ماریوس اوزونیدیس در فاز دفاعی گل گهر بازیکنان باتجربه و کهنه کار و در خط حمله جوان‌های تکنیکی را جذب کره است، تجربه بالا در خط دفاعی و نیروی جوانی در خط حمله، تدبیر ویژه‌ای که مرد یونانی برای گل گهر 1402 در نظر گرفته است.

حضور اخباری، زنده روح، بوحمدان، رزاق پور و البته سامان فلاح جوان اما با تجربه تغیراتی بود که در فاز دفاعی گل گهر صورت گرفت، آنها در مقابل اکبرمنادی، پورعلی، آرمین سهرابیان، طاها شریعتی و شایان مصلح را از دست دادند.

نتایجی که در چهار هفته ابتدایی لیگ به دست آمد، نشان از ثمر بخش بودن تفکرات مارینوس است، گل گهر بدون شکست و  یک گل خورده به همراه استقلال و پرسپولیس برترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارد.

آنها در فاز هجومی ستاره‌های نامداری از دست دادند و در مقابل با حضور 3 جوان مستعد خط حمله متفاوتی نسبت به سال قبل به میدان فرستاند.

سعید سحرخیزان، علیرضا کوشکی و مهدی ممی زاده بازیکنان تکنیکی و هجومی هستند که در دیدارهای اخیر گل گهر عملکرد خوبی ارائه کرده‌اند، گل گهر در کنار این بازیکنان جوان تصمیم به جذب بازیکن خارجی دارد، آنها به دنبال جذب روبرتو تورس بازیکن اسبق فولاد و حضور یک مهاجم خارجی دیگر در تیمشان هستند تا با تقویت خط حمله و با تکیه به خط دفاع قدرتمندی که دارند به عنوان یک مدعی جدی در رقابت‌ها حضور پیدا کنند.

ورود به زمینبازیکنان ورودی:

محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاق پور، احمدرضا زنده روح، حمید بوحمدان، سامان فلاح، سعید سحرخیزان، علیرضا کوشکی، مهدی ممی زاده

خروج از زمینبازیکنان خروجی:

آرمین سهرابیان، امین پورعلی، امین قاسمی نژاد، رضا شکاری، شایان مصلح، طاها شریعتی، کی‌روش استنلی سوارز، محمد خدابنده لو، محمدحسین اکبرمنادی ،مرتضی تبریزی، یونس شاکری

8 ورودی و 11 خروجی نتیجه فعالیت گل گهر در نقل و انتقالات بود، البته نقل و انتقالات این تیم به پایان نرسیده است و آنها با جذب 2 بازیکن خارجی کار خود را در نقل و انتقالات به پایان خواهند رساند.

دیدگاه‌ها