کد خبر : 1962914 | 13 شهریور 1402 ساعت 00:46 | 12.9K بازدید | 3 دیدگاه

سر لحظه آخری نجات‌بخش نبود؛

محبی را خیلی دیر آوردند

روستوف در حضور تعویضی مهاجم ایرانی خود مقابل دینامو مسکو شکست خورد.

محبی را خیلی دیر آوردند

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر روسیه، تیم روستوف در حالی که برخلاف بازی قبل محمد محبی را در ترکیب ابتدایی نداشت و روی نیمکت می‌دید، از ساعت ۲۰:۳۰ شنبه شب (به وقت ایران) در ورزشگاه روستوف آرنا به مصاف تیم رده پنجمی دینامو مسکو رفت.

یاران محبی که چهار روز قبل در جام حذفی به برتری رسیده بودند، در شرایطی نیمه اول مقابل دینامو مسکو را با شکست دو بر صفر به پایان بُردند که یک اخراجی هم دادند و کار سختی در نیمه دوم برای جبران نتیجه داشتند ولی ورود مهاجم ایرانی به ترکیب روستوف امیدهای این تیم را برای گلزنی بیشتر کرد.

1920203

روستوف که نیمه دوم را با سه تغییر و حضور محمد محبی آغاز کرده بود، پس از حملات پیاپی و پرشمار در دقیقه ۹۰ روی توپ ارسالی از کرنر سمت راست زمین و ضربه سر این مهاجم ایرانی در یک رفت و برگشت و با اشتباه بازیکنان و گلر دینامو مسکو گل اول را زد تا دقایق باقی مانده را با امید بیشتری ادامه بدهد.

یاران محبی که در دو هفته گذشته لیگ برتر روسیه دو شکست متوالی داشتند، در تقابل خانگی مقابل دینامو مسکو نیز نتوانستند گل دوم را بزنند و به امتیاز برسند و با نتیجه دو بر یک مغلوب شدند تا ۷ امتیازی بمانند و در رده یازدهم جدول این مسابقات قرار بگیرند.

دیدگاه‌ها