کد خبر : 1963728 | 16 شهریور 1402 ساعت 18:43 | 5.9K بازدید | 12 دیدگاه

محبی در اندیشه تکرار عملکرد درخشان کافا

محمد محبی در نهمین بازی ملی خود امیدوار است که عملکرد درخشانی را که در کافا داشته است ادامه دهد.

محبی در اندیشه تکرار عملکرد درخشان کافا

به گزارش "ورزش سه"، محمد محبی در 5 دیدار دوستانه اخیر تیم ملی حضور داشته است و یکی از مهره‌های مورد اعتماد امیر قلعه‌نویی است.

روسیه، کنیا، افغانستان، قرقیزستان و ازبکستان تیم‌هایی بوده‌اند که امیر قلعه‌نویی در مقابل 4 تای آنها از محبی در ترکیب ثابت و مقابل قرقیزستان به عنوان بازیکن تعویضی از او استفاده کرده است، او امروز ششمین حضور پیاپی خود و نهمین بازی ملی را تجربه خواهد.

محمد محبی در مقابل روسیه پنالتی برای ایران به دست آورد زمینه تک گل تیم ملی بود. درخشش او زمینه ساز حضورش در باشگاه رستوف شد.

او در دیدار مقابل کنیا گل اول ایران را به ثمر رساند، در دیدار مقابل افغانستان در تورنومنت کافا یک ضربه پنالتی برای ایران به دست آورد و در دیدار مقابل قرقیزستان به عنوان بازیکن جانشین وارد میدان شد و با ثبت پاس گل تاثیر خود را در این مسابقه هم روی نتیجه تیم ایران گذاشت.

محبی در فینال کافا مقابل ازبکستان در ترکیب تیم ملی فوتبال حضور داشت تا در تمام دیدارهای اخیر تیم ملی با سرمربیگری امیر قلعه‌نویی به میدان رفته باشد.

1921757

او حالا نهمین بازی ملی خود را مقابل بلغارستان انجام می‌دهد و امیدوار است روندی که در مسابقات پیشین تیم ملی داشته است را ادامه دهد تا همچنان نظر مثبت سرمربی تیم ملی را همراه خود داشته باشد.

دیدگاه‌ها