کد خبر : 1962939 | 13 شهریور 1402 ساعت 08:40 | 40.6K بازدید | 32 دیدگاه

آخرین تولیدی کارخانه بازیکن‌سازی منچسترسیتی!

اسکار باب با نمایش دلپذیر خود در دقایق پایانی بازی مقابل فولام کیفیتش را نشان داد.

آخرین تولیدی کارخانه بازیکن‌سازی منچسترسیتی!

به گزارش "ورزش سه"، کارخانه بازیکن‌سازی آکادمی منچسترسیتی هرگز دست از کار نمی‌کشد. پس از انفجار زودهنگام کول پالمر که در نهایت چلسی را وادار کرد او را با قیمت نزدیک به 50 میلیون یورو جذب کند، حالا این اسکار باب، فوتبالیست جوان نروژی الاصل است که این فرصت را داشت تا اولین بازی خود را در دوئل مقابل فولام انجام دهد.

در حالی که بازی تکلیفش مشخص شده بود، پپ گواردیولا تصمیم گرفت فرصت را به باب بدهد و اولین دقایق حضورش در تیم اصلی را به او بدهد. وینگر 20 ساله پس از 90 دقیقه به جای فیل فودن، یکی از موفق‌ترین فوتبالیست‌های آکادمی استعدادیابی منچسترسیتی، وارد زمین شد. و به دور از احساس فشار اتحاد، چند حرکت تکنیکی هم از خود به جا گذاشت.

به دور از ترس، در یکی از اولین اقدامات خود در بازی، باب تصمیم گرفت که با یک دریبل لایی به بازیکن فولام ورزشگاه را منفجر کند. هوادارانی که همچنان روی صندلی‌های اتحاد ایستاده بودند، با یک "اووووو" پاسخ دادند که در سکوها شنیده شد. این یک دریبل خیلی سریع با پای چپ بود که خیلی‌ها را به یاد لروی سانه می‌انداخت. توانایی او برای حرکت در فضاهای محدود نیز مشابه چیزی است که برناردو سیلوا ارائه می‌دهد.

تا به حال، اسکار باب یک فوتبالیست ثابت برای تیم زیر 21 ساله‌های منچسترسیتی بوده است، جایی که در فصل گذشته رکوردهای گلزنی قابل توجهی را به نام خود ثبت کرد. او در 28 بازی 6 گل به ثمر رساند و 16 پاس گل داد. عملکردی که باعث شد تابستان امسال لاتزیو درِ خانه او را بزند. اما برخلاف مردانی مانند پالمر (چلسی)، مک‌آتی (شفیلد یونایتد)، دویل (ولوز) یا پرونه (لاس پالماس)، او تصمیم گرفت بماند.

دیدگاه‌ها