کد خبر : 1962947 | 13 شهریور 1402 ساعت 08:06 | 29.3K بازدید | 73 دیدگاه

کایل واکر: به این دلیل به بایرن مونیخ نرفتم

کایل واکر، مدافع انگلیسی منچسترسیتی، دلیل ادامه همکاری با قهرمان انگلیس با وجود پیشنهاد بایرن مونیخ را توضیح داد.

کایل واکر: به این دلیل به بایرن مونیخ نرفتم

به گزارش "ورزش سه"، کایل واکر می‌گوید نزدیک بود به بایرن بپیوندد، اما حالا تصمیم گرفته در جمع شاگردان پپ گواردیولا بماند.

مدافع ملی‌پوش انگلیسی در تابستان امسال مورد توجه قهرمان بوندس‌لیگا قرار داشت اما در نهایت تصمیم به ادامه همکاری با باشگاه انگلیسی گرفت.

واکر در این خصوص گفت: "می‌توان تصمیم گرفت، همه چیز می‌تواند تغییر کند. نزدیک بود. اما در فوتبال چیزهایی ممکن است اتفاق بیفتد. قرار نبود اینطور باشد. آیا از این تجربه لذت می‌برم؟ البته که اینطور است، اما سیتی باشگاه بزرگی است و نمی‌توان کارهایی را که این باشگاه در 6 یا 7 سال گذشته انجام داده، دست‌کم گرفت. اگر می‌خواهم زمان بازی‌ای را که برایم مناسب است به دست بیاورم، چرا باید جدا شوم؟ این تمام چیزی است که می‌‌خواهم."

واکر درباره دلایل ادامه همکاری با سیتی توضیح داد: "همه چیز درمورد این بود که چه کسی به من بیشترین سال برای بازی کردن را ارائه داد. اینطور نبود که به باشگاه بدتری بروم، زیرا بایرن مونیخ باشگاه بزرگی است و با دیدن کارهایی که هری [کین] در آنجا انجام می‌دهد و خواهد داد، این انتقال مانند یک گام به عقب نبود. همیشه دوست داشتم برای منچسترسیتی بازی کنم، اما باید کاری را انجام می‌دادم که برای من و آینده‌ام مناسب است. فقط همه چیز درباره این بود که کدام باشگاه سال‌هایی که فرصت داشتم را به من داد تا در بالاترین سطح فوتبال بازی کنم."

1920280

دیدگاه‌ها