کد خبر : 1962950 | 13 شهریور 1402 ساعت 08:43 | 26.1K بازدید | 29 دیدگاه

ناصر الخلیفی خوب موقعی متوجه اشتباهش شد

از تبعید تا تحسین: امباپه انکارشدنی نیست!

کیلیان امباپه در بازی با لیون باز هم دبل کرد تا نشان دهد تصمیم سران پاری‌سن‌ژرمن در ابتدای فصل کاملا اشتباه بوده است.

از تبعید تا تحسین: امباپه انکارشدنی نیست!

به گزارش "ورزش سه"، پاری‌سن‌ژرمن در هفته چهارم لیگ یک فرانسه موفق شد میزبانش لیون را با نتیجه 4-1 شکست دهد و به رده دوم جدول صعود کند. کیلیان امباپه در این دیدار دو گل زد و می‌توانست گل‌های بیشتری هم بزند. او امشب یک بار دیگر ثابت کرد که تصمیم قبلی مالکان PSG برای تبعید کردنش به سکوها کاملا اشتباه بود.

او بهترین بازیکن پاری‌سن‌ژرمن مقابل لیون بود و عملکردی قابل توجه در حملات و ضدحملات تیمش داشت. ستاره تیم ملی فرانسه رهبر فاز تهاجمی PSG در دیداری بود که شاگردان لوئیس انریکه می‌توانستند پیروزی پرگل‌تری در آن رقم بزنند.

مهاجم پاریسی‌ها که در هفته اول به سکوها تبعید شده بود خیلی زود به جمع شاگردان انریکه برگشت و در بازی هفته دوم مقابل تولوز اولین گلش را به ثمر رساند. امباپه در هفته سوم مقابل لانس هم ستاره پاری‌سن‌ژرمن بود و در جریان پیروزی 3-1 تیمش دو گل به ثمر رساند.

1920286

او امشب برای زدن چهارمین گل فصلش تنها به 4 دقیقه نیاز داشت و توانست از روی نقطه پنالتی اولین گل پی اس جی را وارد دروازه لیون کند. این پایان کار امباپه نبود و این بازیکن در دقایق تلف شده نیمه اول گل دومش را به ثمر رساند تا آمار تحسین‌برانگیز 5 گل در 3 بازی را به ثبت برساند.

امباپه به گواه تمامی سایت‌های آماری بهترین بازیکن میدان بود و از تمامی این سایت‌ها نمره بالای 9 از 10 گرفت تا نشان دهد تصمیم اولیه ناصر الخلیفی برای کنار گذاشته شدنش به نشانه تنبیه کاملا اشتباه بوده است. او حالا مصمم است تا همین روند را تا پایان فصل ادامه داده و سپس به استقبال تابستانی برود که با پایان قراردادش به او اجازه اتخاد تصمیم دلخواهش را خواهد داد.

1920285

دیدگاه‌ها