کد خبر : 1962966 | 13 شهریور 1402 ساعت 09:59 | 72.2K بازدید | 53 دیدگاه

ملاقاتی ویژه مسی: به یاد روزهای اوج! (عکس)

لیونل مسی، ستاره اینترمیامی، در جریان دیدار برابر لس‌آنجلس اف‌سی دیداری گرم و صمیمی با جورجو کیه‌لینی داشت.

ملاقاتی ویژه مسی: به یاد روزهای اوج! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیامی صبح امروز در رقابت‌های لیگ فوتبال آمریکا به مصاف لس‌آنجلس اف‌سی رفت و این تیم را با نتیجه 1-3 شکست داد.

مسی باز هم ستاره تیمش در این بازی بود و موفق شد دو پاس گل برای جوردی آلبا و لئوناردو کامپانا ارسال کند تا بار دیگر تاثیر بسیاری روی پیروزی این تیم و کسب سه امتیاز این دیدار گذاشته باشد.

اما این بازی با خاطره‌بازی خاصی هم برای این ستاره آرژانتینی همراه بود. یکی از بازیکنانی که در خط دفاعی حریف حضور داشت کیه‌لینی بود که پیش از این بارها با مسی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و در ترکیب یوونتوس و بارسلونا دیدار کرده بودند. 

1920314

این بازیکن ایتالیایی در نیمه دوم از زمین بیرون رفت، اما پس از پایان بازی از این فرصت استفاده کرد و به دیدار این رقیب سابق در اروپا رفت تا یاد روزهای خوشی که هر دو در بین بهترین بازیکنان رقابت‌های اروپایی حضور داشتند را تازه کند.

یکی از اتفاقات جالبی هم که در این دیدار دوباره بین این دو بازیکن رخ داد، عکسی بود که با دخترش به یادگار با مسی گرفت و پس از آن چنان از این که این فوق ستاره را از نزدیک دیده خوشحال بود که ذوق و شوقش توجه بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی را به خود جلب کرد.

1920316

دیدگاه‌ها