کد خبر : 1962979 | 13 شهریور 1402 ساعت 10:58 | 36.5K بازدید | 58 دیدگاه

حمله اسطوره فرانسه به نیمار: عجب بچه ننه‌ای!

روبرت پیرس، ستاره سابق تیم ملی فرانسه، به شدت از اظهارات نیمار درباره دوران حضورش در پاری سن ژرمن انتقاد کرد.

حمله اسطوره فرانسه به نیمار: عجب بچه ننه‌ای!

به گزارش "ورزش سه"، نیمار در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال و پس از چند سال حضور در پاری سن ژرمن از این تیم جدا شد و به باشگاه الهلال عربستان پیوست تا فوتبالش را در این لیگ ادامه دهد. 

او در طول دوران حضورش در پاری سن ژرمن بارها و بارها از سوی هواداران این تیم با انتقادهای شدیدی مواجه شد و در نهایت همین اتفاق و حضور هواداران برابر خانه‌اش در اعتراض به رفتارهای او بود که باعث شد این باشگاه را ترک کند و راهی عربستان شود.

این ستاره برزیلی روز گذشته در گفت‌وگویی مدعی شده بود که خودش و لیونل مسی در دوران حضورش در پاریس روزهای سختی را تحمل کرده‌اند و این دوران را به جهنم تشبیه کرده بود.

1920077

این اظهارات چندان به مذاق پیرس خوش نیامد و این ستاره فرانسوی سابق آرسنال در گفت‌وگو با کانال پلاس در این باره اظهار داشت: «از نظر من آنها بچه ننه هستند! فوتبالیست حرفه‌ای بودن به این معناست که بتوانید در برابر چنین فشارهایی ایستادگی کنید. وقتی خوب بازی کنی، از اینکه همه تحسینت کنند لذت می‌بری. وقتی خوب بازی نکنی... خب، این هم بخشی از بازی است.
همه ما در طول دوران فوتبالمان با انتقاداتی روبرو شده‌ایم. وقتی من به آرسنال پیوستم، مجبور بودم جانشین مارک اورمارس باشم و آنها می‌گفتند که به هیچ دردی نمی‌خورم. من دهانم را بستم و در عوض به تلاشم ادامه دادم و در نهایت جواب تلاش‌هایی که کرده بودم را گرفتم.»

دیدگاه‌ها