کد خبر : 1962981 | 13 شهریور 1402 ساعت 11:19 | 15.9K بازدید | 10 دیدگاه

آن هوادار با ظاهر جادوگری دنبال جلب توجه است؛

کریم‌زاده: خودم هم نمی‌دانم چرا از نساجی جدا شدم!

بازیکن جدید تیم استقلال خوزستان می‎‌گوید این تیم برخلاف جریان بازی مقابل استقلال و سپس تراکتور شکست خورده است.

کریم‌زاده: خودم هم نمی‌دانم چرا از نساجی جدا شدم!

به گزارش "ورزش سه"، متین کریم‌زاده که با درخشش در پارس جنوبی مطرح شد و سپس به استقلال پیوست، پس از تجربه حضور در نساجی مازندران، حالا ماجراجویی جدیدی را در خوزستان آغاز کرده و فصل بیست و سوم را به صورت قرضی در اهواز پشت سر خواهد گذاشت. او که اصالتی بوشهری دارد در مورد انتخاب استقلال خوزستان به خبرنگار ما گفت: طبق شرایطی که پیش آمد به صورت توافقی از باشگاه نساجی جدا شدم، ولی به صورت قرضی. سال دیگر بازیکن تیم نساجی هستم. جایی هستم که بتوانم بیشتر بازی کنم و بیشتر در شرایط بازی باشم، چون پارسال نسبتا شرایط خوبی نداشتم. امسال دوست داشتم به جایی بروم که بتوانم بازی کنم و الان در خدمت باشگاه استقلال خوزستان هستم. ضمن اینکه آقای پورموسوی هم قبلا مربی بنده بوده و کاملا روی من شناخت دارند. امیدوارم بتوانم به استقلال خوزستان کمک کنم.

او در مورد گره خوردن سرنوشتش به استقلال چه تهران و چه خوزستان ادامه داد: من خودم قلبا استقلال را خیلی دوست دارم. شرایط اینطور ایجاب کرد که امسال به استقلال خوزستان بیایم و واقعا از ته قلبم خیلی خوشحالم.

صحبت‌های دفاع چپ آبی‌های خوزستان درباره اینکه توسط مهدی رحمتی در اختیار کمیته انضباطی باشگاه نساجی قرار گرفت، اینطور مطرح شد: اول فصل امتحان‌های دانشگاه داشتم با آقای کوچک‌زاده هماهنگ کردم و گفتم من اگر به دانشگاه نروم سرباز خواهم شد. آقای رحمتی دوست داشتند همه بازیکنانشان را در خدمت داشته باشند، اما من نمی‌توانستم سر تمرین بروم و از همین اول کار چالش و ناراحتی به وجود آمد. وقتی سر تمرین هم رفتم، همه چیز خوب بود. حتی جریمه شدم و ۲۰ درصد از قراردادم کسر شد، اما پذیرفتم. به قول ما جنوبی‌ها "ما تاوانش را هم دادیم". خودم هم دقیق نمی‌دانم سر چه موضوعی از نساجی جدا شدم، چون آقای رحمتی خودشان هم راضی نبودند و در یکی از مصاحبه‌هایشان هم گفته بودند. با این حال شرایط طوری پیش رفت که باید جدا می‌شدم. من با آقای رحمتی صحبت داشتم و به من گفتند باید بروی جایی که بیشتر بازی بکنی. برو قراردادت را امضا کن و یک سال دیگر تمدید کن. من هم تا سال دیگر با نساجی تمدید کردم و قرضی به استقلال خوزستان آمدم.

1920352

جوان بوشهری درباره استقلال خوزستان ادامه داد: استقلال خوزستان یک تیم ریشه‌دار و بزرگ است. این نتایجی که تا الان گرفته حقش نبوده. کل کارشناسان هم بخواهند بگویند هم واقعا حقش این نبوده ان‌شاءالله که در ادامه فصل بتوانیم به تیم کمک کنیم. جنوبی‌ها یک خصلت خیلی خوبی که دارند این است که خونگرم هستند. من خیلی زود با آنها اخت گرفتم واقعا خیلی جو خوبی است. ممنون از آقای پورموسوی و پیروانی که به من اعتماد کردند. خیلی خوشحالم که اینجا هستم و ان‌شاءالله بتوانم کمکشان بکنم.

نظر متین درباره هوادار استقلال خوزستان که شبیه جادوگر است: راجع به این داستان هیچ چیز نمی‌دانم. در جریان نیستم. شاید هم بخواهند برای آقا سید حاشیه بسازند چون من در پارس جنوبی با آقاسید کار کردم و چنین مسائلی نبوده است. آن هوادار هم احتمالا با شکل و شمایل جادوگری می‌آید تا جلب توجه بکند.

این بازیکن درمورد بازی با تراکتور عنوان کرد: فکر کنم از خود تراکتوری‌ها هم سوال بکنید می‌گویند که ما از آنها سرتر بودیم همه دقایق بازی، یعنی اگر فوتبال را ۶ تا ۱۵ دقیقه در نظر بگیریم ما در تمام ۱۵ دقیقه‌ها از آنها سرتر بودیم. شاید روی بی‌تجربگی‌مان مثل بازی با استقلال تهران که خیلی خوب بازی کردیم باز هم نتیجه را واگذار کردیم. ان‌شاءالله که طی هفته‌های آینده بازی خوب حاصلش یک نتیجه خوب بشود.

دیدگاه‌ها