کد خبر : 1963018 | 13 شهریور 1402 ساعت 13:22 | 39.9K بازدید | 5 دیدگاه

انتخاب غیرمنتظره: مقصد بعدی اشمایکل مشخص شد

کسپر اشمایکل، دروازه‌بان دانمارکی، به زودی قراردادش را با باشگاه اندرلخت امضا خواهد کرد.

انتخاب غیرمنتظره: مقصد بعدی اشمایکل مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، اشمایکل در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته و پس از 11 سال حضور در لسترسیتی از این باشگاه جدا شد و به باشگاه نیس فرانسه پیوست. 

او در طول یک فصل حضورش در لیگ فرانسه در 36 بازی در تمامی رقابت‌ها در دروازه این تیم قرار گرفت، اما در نهایت شرایطی که پیش آمد باعث شد که دو طرف تصمیم به قطع همکاری بگیرند و قرارداد این بازیکن با باشگاه نیس فسخ شود. 

شایعات بسیاری درباره مقصد احتمالی بعدی این ستاره دانمارکی در پنجره تابستانی 2023 به گوش می‌رسید و حتی گفته شده بود که او شاید بار دیگر به لیگ برتر انگلیس برگردد، اما حالا فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، تایید کرده که او به زودی راهی باشگاه اندرلخت خواهد شد. 

1919035

مذاکرات بین دو طرف انجام شده و توافق نهایی برای انتقال او به این باشگاه به صورت رایگان و به عنوان بازیکن آزاد صورت گرفته است. قرار است این باشگاه طی 24 ساعت آینده خبر جذب اشمایکل را به صورت رسمی اعلام کند.

قرارداد او با باشگاه اندرلخت تا تابستان 2024 خواهد بود و بند تمدید برای یک سال دیگر هم در آن گنجانده نشده است. هنوز هیچ خبری درباره دستمزد دریافتی او در این باشگاه منتشر نشده است.

دیدگاه‌ها