کد خبر : 1963022 | 13 شهریور 1402 ساعت 13:30 | 84.4K بازدید | 51 دیدگاه

استفان یووتیچ کیلومترها دورتر از تهران

بمب تابستانی پرسپولیس راهی المپیاکوس شد!

استفان یووتیچ فوتبالش را نه در پرسپولیس بلکه در یونان و باشگاه المپیاکوس ادامه خواهد داد.

بمب تابستانی پرسپولیس راهی المپیاکوس شد!

به گزارش "ورزش سه"، طی هفته‌های گذشته اخبار و شایعات زیادی درباره آینده استفان یووتیچ مطرح شد. برخی از رسانه‌ها و خبرنگاران خارجی مدعی شدند که یحیی گل‌محمدی به دنبال جذب ستاره سابق اینتر، سویا و منچسترسیتی است و حتی نامه‌ای با سربرگ پرسپولیس برای جذب این بازیکن منتشر شد.

هر چند که در ادامه اعلام شد نامه منتشر شده برای جذب یووتیچ جعلی است، اما باز هم برخی از منابع مدعی شدند که واقعا مذاکراتی برای جذب این بازیکن صورت گرفته و او بی‌میل نیست که برای آخرین تجربه‌های دوران حرفه‌ای خود راهی ایران شود، ولی دستمزد بالایی را مطالبه کرده است.

اکنون وب‌سایت SDNA یونان در خبری اعلام کرده است که استفان یووتیچ ظهر امروز و برای پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی وارد آن می‌شود تا  انتقالش به المپیاکوس را تکمیل کند.

1920421

این مهاجم 33 ساله با "قرمز و سفیدها" به توافق رسیده است و با ورود به آتن، بلافاصله برای گذراندن تست‌های پزشکی و امضای قرارداد 1+1 ساله راهی آتن می‌شود.

هدف مدیران المپیاکوس تکمیل نقل و انتقال یووتیچ طی امروز است تا نام او را در لیست یوفا برای بازی‌های اروپایی ثبت کنند که ساعت 24 امشب آخرین زمان برای ارائه این لیست است.

بدین ترتیب پرونده حضور یووتیچ در پرسپولیس بسته می‌شود و این بازیکن به فوتبالش در یونان ادامه می‌دهد و گل‌محمدی باید به دنبال جذب مهاجم آزاد خارجی دیگری باشد.

1920420

دیدگاه‌ها