کد خبر : 1963036 | 13 شهریور 1402 ساعت 14:17 | 25.4K بازدید | 69 دیدگاه

بهانه‌ای برای فرار از مسئولیت وجود ندارد؛

راهکار مورایس برای عبور از بحران با خنده! (عکس)

ژوزه مورایس به استثنای دغدغه‌ای که پیرامون حواشی اخیر سپاهان با آنها روبروست، در حال حاضر با غیبت 11 بازیکن اصلی خود هم مواجه است.

راهکار مورایس برای عبور از بحران با خنده! (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، فصل به پایان هفته چهارم رسیده و در روزهای ابتدایی فیفادی شهریورماه قرار داریم، اما هنوز مدیران باشگاه سپاهان موفق به صدور کارت بازی عیسی آل‌کثیر و برایان دابو به عنوان دو مهره اثرگذار موردنظر مورایس نشده‌اند.

از سوی دیگر فصل برای مورایس با بدشانسی آغاز شد و پس از اینکه این مربی امید نورافکن را در تمرینات پیش فصل به دلیل مصدومیت از دست داد، در هفته اول هم محمد کریمی با مصدومیت مشابهی از ترکیب دور شد و پیش از ورود به هفته چهارم هم کاوه رضایی در تمرینات با آسیب‌دیدگی از ناحیه کشاله ران مواجه شد.

1920437

علاوه بر این 3 بازیکن مصدوم و 2 بازیکنی که کارت‌شان هنوز صادر نشده، این روزها 8 بازیکن هم به دلیل حضور در تیم ملی و تیم امید امکان شرکت در تمرینات سپاهان را ندارند. پیام نیازمند، محمد دانشگر، رامین رضائیان، شهریار مغانلو و رضا اسدی 5 بازیکن حاضر در اردوی تیم ملی بودند که از جمع آنها البته به شکلی عجیب از اردو جدا شد و به زودی به تمرینات سپاهان ملحق می‌شود. حسین‌نژاد، یوسفی و قربانی هم 3 بازیکن زیر 23 سال سپاهان هستند که در تاشکند همراه با تیم امید حضور دارند.

1920438

با تمام این مشکلات که هر کدامشان می‌توانند بهانه بسیار خوبی برای فرار از مسئولیت باشند، مورایس توانسته با تصمیمات خود از 4 بازی ابتدایی 4 پیروزی کسب کند و با اقتدار در صدر جدول ایستاده است. او هیچ توجهی به حواشی پیرامون باشگاه، درگیری مدیران باشگاه با مدیران سرخابی و فدراسیون و موارد دیگر ندارد و در تلاش است بازیکنانش را هم از این فضا دور کند. مورایس حتی در روزهایی که با غیبت یک تیم کامل از بازیکنانش روبرو است، می‌خندد و با اضافه کردن خودش به نفرات سعی دارد شور و حال تمرین را بالا نگه دارد.

1920441

سپاهان آماده دیدار دوستانه برابر زنیت می‎‌شود که روز پنجشنبه (شانزدهم شهریورماه) در روسیه برگزار خواهد شد. امروز آخرین تمرین طلایی‌پوشان در اصفهان برگزار می‌شود و آنها بامداد روز سه‌شنبه راهی روسیه می‌شوند.

1920442
1920443
1920444

عکس‌ها: یاسر جمالی

دیدگاه‌ها