کد خبر : 1963037 | 13 شهریور 1402 ساعت 14:21 | 54.3K بازدید | 47 دیدگاه

فولاد با والتر زنگا وارد مذاکره شد

باشگاه فولاد برای انتخاب سرمربی جدید خود با والتر زنگا وارد مذاکره شده است.

فولاد با والتر زنگا وارد مذاکره شد

به گزارش "ورزش سه"، پس از برکناری علیرضا منصوریان از هدایت باشگاه فولاد، مدیران باشگاه برای انتخاب سرمربی جدید با گزینه‌های مختلف وارد مذاکره شدند. در روزهای گذشته از حسین فرکی، محرم نویدکیا و حتی ایمان مبعلی به عنوان گزینه‌های هدایت این تیم نام برده می‌شد.

اما حالا از این تیم خوزستانی خبر می‌رسد که مدیران فولاد کار مذاکره با یک گزینه نام آشنا را آغاز کرده اند. والتر زنگا که طی سال‌های گذشته چندین بار به تیم‌های ایرانی از جمله استقلال لینک شده بود، یکی از نفراتی است که نامش به عنوان گزینه جانشینی منصوریان مطرح شده است.

1920446

زنگا سابقه هدایت تیم‌های زیادی را در کارنامه دارد. ستاره سرخ بلگراد، النصر عربستان، الجزیره و النصر امارات، ولورهمپتون انگلیس، کروتونه، کالیاری، پالرمو، کاتانیا ایتالیا و... بخشی از سابقه 23 ساله مربیگری این سرمربی ایتالیایی است.

نکته مهم درباره والتر زنگا این است که او از سال 2020 و پس از پایان همکاری با کالیاری، هدایت هیچ تیمی را برعهده نگرفته بود و به تازگی نیز در مسئولیتی تحت عنوان مدیر توسعه در باشگاه پرسیتا اندونزی مشغول فعالیت بوده است.

باید دید بالاخره مدیران فولاد با کدام‌یک از اسامی مطرح شده به توافق نهایی دست پیدا می‌کنند و کدام سرمربی هدایت این تیم را برعهده خواهد گرفت؟

1920447

دیدگاه‌ها