کد خبر : 1963051 | 13 شهریور 1402 ساعت 15:40 | 24K بازدید | 25 دیدگاه

درخواست از مردم برای اطلاعات بیشتر

آغاز تحقیقات پلیس در مورد حمله به اسطوره یونایتد

پلیس تحقیقات خود در مورد حمله یکی از هواداران آرسنال به روی کین در جریان بازی دیروز آرسنال-منچستریونایتد در ورزشگاه امارات را شروع کرده است.

آغاز تحقیقات پلیس در مورد حمله به اسطوره یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر انگلیس و در ورزشگاه امارات مهمان آرسنال بود و با نتیجه 1-3 برابر این تیم شکست خورد.

آنها ابتدا با یک گل از حریف پیش افتادند، اما نتوانستند این برتری را حفظ کنند و با وجود اینکه در لحظات پایانی توسط الخاندرو گارناچو هم به گل رسیدند، اما این گل از سوی کمک داور ویدیویی به دلیل خطای آفساید مردود اعلام شد تا ورق در عرض چند ثانیه به طور کامل برگردد.

1920395

تصاویری از این بازی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد کین در هنگام رفتن به کنار زمین برای حضور در مقابل دوربین اسکای اسپورت و تحلیل این بازی به عنوان کارشناس این شبکه هدف حمله یکی از هواداران قرار گرفته است. 

پلیس تحقیقات خود را پس از انتشار تصاویری در رسانه های اجتماعی در پی حمله ادعایی به روی کین، کارشناس اسکای اسپورتس و اسطوره منچستریونایتد، آغاز کرده است.

مایکا ریچاردز هم که در چند سال اخیر دوستی نزدیک و صمیمانه‌ای با کین داشته به سرعت خودش را به این صحنه رسانده و سعی کرده این فرد را از او دور کند تا نیروهای امنیتی برسند و شرایط را آرام کنند. او یقه این هوادار را گرفته و او را به دیوار پشت سر چسبانده و گفته می‌شود که به شدت از برخوردش با کین عصبانی بوده است.

1920367

سخنگوی اسکای اسپورتس گفت: «ما می‌دانیم که پلیس در حال بررسی یک حمله ادعایی توسط یکی از هواداران به روی کین است.» 

در بیانیه پلیس نیز آمده است: «پلیس در حال تحقیق در مورد حمله‌ای است که گفته می‌شود در ورزشگاه امارات در جریان بازی آرسنال و منچستریونایتد در روز یکشنبه، 3 سپتامبر رخ داده است. هیچکس دستگیر نشده و بررسی‌ها ادامه دارد. از هر شاهد یا کسانی که اطلاعاتی دارند خواسته می‌شود با ما تماس بگیرند.»

دیدگاه‌ها