کد خبر : 1963056 | 13 شهریور 1402 ساعت 16:23 | 53.2K بازدید | 46 دیدگاه

فراتر از ۲۰۰ میلیون دلار؛

صلاح نخواست گران‌ترین بازیکن جهان باشد!

شروع برق‌آسای لیورپول و تکل محمد صلاح روی پای بازیکن استون ویلا در دقیقه یک بازی، نشانه‌ای بر تمرکز کامل مهاجم مصری بود.

صلاح نخواست گران‌ترین بازیکن جهان باشد!

به گزارش "ورزش سه"، صلاح، بازیکنی بی‌جانشین و درخشان در ترکیب لیورپول است و اگر تمام بازیکنان این تیم را تغییر بدهید، نمی‌توانید به صلاح دست بزنید. او پایه حرکات تهاجمی لیورپول و غیرقابل پیش‌بینی‌ترین چهره تیم کلوپ در حمله تلقی می‌شود. دیروز هم استون ویلا تا به خودش بیاید، گل اول و دوم را دریافت کرده بود؛ در حالی که محمد صلاح در بطن حرکات تهاجمی حضور داشت.

پس از چند هفته شایعه، صلاح بعد از به ثمر رساندن گل سوم لیورپول به لوگوی تیم موردعلاقه‌اش بوسه زد تا به شایعاتی که در این یکی دو هفته علیه او مطرح شده بود، پایان بدهد. آن هم در شرایطی که او با پذیرفتن پیشنهاد الاتحاد می‌توانست تبدیل به گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال بشود؛ بازیکنی که از زمان حضور در لیورپول کلوپ به همه عناوین ممکن با این تیم دست یافته و البته هرگز دست از درخشش نکشیده است.

1920487

او سریع و تکنیکی، باهوش و تماشایی فوتبال بازی می‌کند؛ بازیکنی که اگرچه موفق به کسب توپ طلای فوتبال جهان نشده، اما در این سال‌ها همواره یکی از ستایش‌ترین فوتبالیست‌های جهان بوده که می‌توانسته این‌ جایزه فردی را در در دکور خانه خود داشته باشد.

صلاح دیروز شانس خود را برای به ثمر رساندن گل‌های بیشتر هم امتحان کرد اما این مارتینز، دروازه‌بان استون ویلا بود که مانع از موفقیت بیشتر بازیکنی شد که با یک سجده طولانی، درخشش دیروزش در لباس لیورپول را جشن گرفت و نشان داد از حضور در آنفیلد کاملا راضی است.

1920486

شاید سخت باشد که وقتی در این حد در وطن، مصر و در دنیا و البته انگلیس، چنین شایعات قدرتمندی درباره شما به راه می‌اندازند، بتوانید تمرکز خود را حفظ کنید، اما حتی اعداد و ارقام بالای ۲۰۰ میلیون دلار هم چیزی را در ذهن پسر محبوب مصری آنفیلد عوض نکرده است.

او پس از پاس گل سرنوشت‌ساز در بازی نیوکسل، دیروز هم یکی از ستارگان بازی بود و در پایان نیز مثل همیشه در آغوش یورگن کلوپ آرام گرفت؛ مربی‌ای که می‌داند از دست دادن صلاح می‌تواند چه بهای سنگینی برای لیورپول به ارمغان بیاورد.

1920485
1920491

دیدگاه‌ها