کد خبر : 1963085 | 13 شهریور 1402 ساعت 18:40 | 17.5K بازدید | 16 دیدگاه

خدایی: خیلی زود به لیگ برتر برمی‌گردیم

کاپیتان مس کرمان از انگیزه و هدف بزرگ تیمش برای بازگشت زودهنگام به لیگ برتر خبر می‌دهد.

خدایی: خیلی زود به لیگ برتر برمی‌گردیم

به گزارش "ورزش سه"، مس کرمان در بازی اول خود در خارج از خانه یک برد ارزشمند کسب کرد و توانست با امیدواری بزرگ فصل جدید را استارت بزند. میلاد خدایی کاپیتان مس کرمان در خصوص بازی برابر داماش گیلان گفت: مقابل حریفی قرار گرفتیم که به واسطه سود بردن از شرایط میزبانی و حمایت ویژه هوادارانش شرایط را کاملا سخت کرده بود. با گلی که دریافت کرده بودیم شرایط بدتر هم شد. با این حال ما با یک هدف بزرگ فصل جدید را استارت زده‌ایم و می‌خواهیم خیلی زود به لیگ برتر برگردیم.

وی ادامه داد: تجربه بالاتر و البته تمرکز و تلاش بازیکنان باعث شد تا بتوانیم یک کامبک ارزشمند را رقم بزنیم و با برد رشت را ترک کنیم. مطمئنا سه امتیاز بازی اول تاثیر زیادی در ادامه مسیر برای ما خواهد داشت. در بازی بعدی هم مقابل دیگر تیمی که به تازگی صعود کرده قرار خواهیم گرفت و انگیزه متفاوت این تیم‌ها کاملا دردسرساز است و باید با تمرکز بیشتر کار را دنبال کنیم.

مدافع نارنجی‌پوشان با اشاره به اینکه حق تیمش سقوط در فصل گذشته نبود گفت: ما واقعا به هواداران عزیز مس بدهکار هستیم و باید این اتفاق را خیلی زود جبران کنیم. مطمئن هستم که قادر خواهیم بود با حمایت آنها بار دیگر در پایان این فصل به لیگ برتر صعود کنیم و بار دیگر کنار آنها جشن بگیریم.

خدایی در خصوص بازی هفته آینده تیمش مقابل نفت و گاز گچساران گفت: همانطور که گفتیم برای دومین هفته مقابل تیمی قرار می‌گیریم که به تازگی صعود کرده و انگیزه زیادی دارد. در خانه بازی داریم و قطعا کار برای ما سخت‌تر خواهد بود و باید با تمرکز بالا از این فشار عبور کرده و مقتدرانه کار را دنبال کنیم.

کاپیتان مس در پایان گفت: حریفان سرسختی در مسیر هدف ما برای صعود در لیگ حاضر هستند. مس شهربابک، چادرملو، خیبر خرم آباد، نفت مسجدسلیمان، فجرسپاسی، پارس جنوبی و ... همگی جزو تیم‌هایی هستند که در تلاش برای صعود هستند و ما باید سخت‌تر از قبل تلاش کنیم تا به هدفمان برسیم. مطمئن هستم با حمایت مدیران، تلاش بازیکنان و درایت کادرفنی و در نهایت همراهی هواداران به هدفمان خواهیم رسید.

دیدگاه‌ها