کد خبر : 1963094 | 13 شهریور 1402 ساعت 19:41 | 54.9K بازدید | 35 دیدگاه

خشم هلند از خرید لیورپول: تیم ملی افتخار است!

رایان گراونبرخ، خرید جدید لیورپول، از حضور در اردوی تیم ملی هلند سر باز زد و رونالد کومان، سرمربی این تیم به او هشداری جدی داد.

خشم هلند از خرید لیورپول: تیم ملی افتخار است!

به گزارش "ورزش سه"، رایان گراونبرخ، ستاره جوان هلندی، در آخرین روزهای نقل و انتقالات تابستانی بایرن مونیخ را ترک کرد و راهی لیورپول شد. او امروز اعلام کرد در اردوی تیم ملی زیر 21سال هلند شرکت نمی‌کند و قصد دارد تمریناتش را در لیورپول ادامه بدهد.

رونالد کومان، سرمربی هلند، از این اقدام گراونبرخ عصبانی است و در نشست خبری امروز خود هشداری جدی به این ستاره هلندی داد.

1920546

لیورپول دیروز در خانه‌اش به مصاف استون‌ویلا رفت و با نتیجه 3-0 به پیروزی رسید ولی گراونبرخ در این بازی نتوانست برای اولین بار پوشیدن پیراهن قرمزها را تجربه کند چرا که فرایند اداری ثبت او در لیگ برتر انجام نشده بود.

به این ترتیب اولین بازی گراونبرخ با پیراهن لیورپول به بعد از فیفا دی ماه سپتامبر افتاد. فدراسیون فوتبال هلند امروز تایید کرد که گراونبرخ با اینکه به تیم ملی زیر 21سال این کشور دعوت شده اما از حضور در اردو سر باز زده است.

1920547

با اینکه هدایت تیم ملی زیر 21سال هلند به عهده میشائیل رایزیگر است اما رونالد کومان، سرمربی تیم بزرگسالان هلند، در نشست خبری امروز خود به انتقاد از گراونبرخ پرداخت و با هشداری جدی او را تهدید کرد که این رفتارها می‌تواند آینده او در تیم ملی بزرگسالان هلند را تهدید کند.

کومان در این نشست خبری گفت: "ما از ماجرای رایان گراونبرخ خوشحال نیستیم. نایجل دی‌یونگ هم از طرف ما با او در تماس بود. بازی در تیم ملی زیر 21سال سکوی خوبی است تا یک بازیکن خودش را ثابت کند و به تیم ملی بزرگسالان برسد. از تصمیم او ناراحتیم. یک بازیکن همیشه باید در خدمت تیم ملی باشد. وظیفه یک بازیکن این است که برای تیم ملی کشورش بازی کند و ممکن است او در آینده به عنوان مجازات به تیم ملی دعوت نشود".

دیدگاه‌ها