کد خبر : 1963108 | 13 شهریور 1402 ساعت 20:32 | 12K بازدید | 9 دیدگاه

او به لیورپول متعهد است؛

رابرتسون: صلاح تحت تاثیر عربستانی‌ها قرار نگرفت

اندی رابرتسون، مدافع لیورپول، اعلام کرد هیچ نگرانی در خصوص آینده محمد صلاح وجود ندارد و او کاملا نسبت به حضور در عربستان بی‌میل است.

رابرتسون: صلاح تحت تاثیر عربستانی‌ها قرار نگرفت

به گزارش ورزش سه، الاتحاد عربستان در روزهای گذشته پیشنهادی 150 میلیون پوندی برای جذب صلاح ارائه کرده بود که این پیشنهاد توسط این بازیکن رد شد اما حالا شنیده می‌شود این باشگاه قصد دارد در روزهای پایانی نقل و انتقالات در لیگ عربستان که پنجشنبه هفته آینده به پایان می‌رسد، با پیشنهاد دیگری به سراغ این بازیکن برگردد.

اندی رابرتسون در اظهاراتی که توسط دیلی میل منتشر شد، گفت: برای ما هیچ نگرانی وجود ندارد. محمد صلاح بازیکن لیورپول است و ما معتقدیم که در آینده هم همینطور خواهد بود.

وی افزود: ترکیب تیم ما متشکل از عناصر فعلی است و این همان تیمی است که با بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی هم به کار خود ادامه خواهد داد. هدف این است که بهترین نتیجه را بگیریم و تلاش کنیم بهتر از فصل گذشته کار کنیم.

رابرتسون همچنین عنوان کرد: صلاح یک بازیکن حرفه‌ای است. او یکی از بهترین بازیکنان جهان است و به دیگران اجازه می‌دهد حرف‌هایشان را بزنند، اما همیشه به لیورپول متعهد بوده است؛ من این را عملکرد او دیده‌ام.

او در پایان گفت: صلاح تحت تاثیر پیشنهادات عربستانی‌ها قرار نگرفت. من همراه او بودم و دیدم که هیچ چیزی روی او تاثیر نداشت‌ عکس‌العمل او به بهترین شکل ممکن بود و فکر می‌کنم شما این را با عملکرد او دیدید.

دیدگاه‌ها