کد خبر : 1963141 | 14 شهریور 1402 ساعت 04:00 | 24.4K بازدید | 7 دیدگاه

ژست‌های جی جی در اولین نشست مطبوعاتی

وقتی افسانه زنده به سخن می‌آید! (عکس)

اگرچه لوچانو اسپالتی، خود از جذاب‌ترین مربیان تاریخ فوتبال محسوب می‌شود اما حضور جیانلوئیجی بوفون، بخشی از زیبایی نیمکت آتزوری در دوره نیمکت تازه خواهد بود.

وقتی افسانه زنده به سخن می‌آید! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در دوره پیش و با حضور روبرتو مانچینی، این جانلوکا ویالی فقید بود که این مسئولیت را برعهده داشت. مردی که سایه‌اش بالای سر تیم ملی ایتالیا، بی اختیار دل‌ها را به سمت این تیم می‌کشاند. تیم محبوبی که در یورو قهرمان شد و به طرز عجیبی از صعود به جام جهانی بازماند تا یک پیروزی بزرگ و یک ناکامی باورنکردنی در کارنامه‌اش به ثبت برسد.

اما حالا یک مربی تاکتیکی که یکی از بهترین تیم‌های باشگاهی جهان را در سال گذشته ساخته به سمت سرمربی ایتالیا منصوب شده و همه منتظر بازگشت ایتالیای مدعی ابتدا در جام ملت‌ها و سپس در جام جهانی بعدی هستند و این سفری است که از همین حالا و در فیفادی پیش رو از بازی ایتالیا و مقدونیه شمالی آغاز می‌شود.

امروز اما اولین مصاحبه جیانلوئیجی بوفون با خبرنگاران ایتالیایی انجام شد. بوفون که به تازگی از فوتبال فارغ شده، با متانت و صبر به سوالات پاسخ داد و البته ژست‌هایی گرفت که فردا صفحه یک روزنامه‌ها را اشغال کند. مرد بلند قامت جذابی که مایه احترام همه فوتبالی‌های جهان است و تجربه دیرینه از بازی در تیم‌های مختلف و کوله‌باری از افتخارات دارد.

1920632

او یک افسانه زنده و یک سرمشق برای همه دروازه‌بان‌های جهان بوده است و حالا در یک سمت جدید (مدیر تیم ملی) باز هم نگاه‌ها معطوف به اوست تا نیمکت ایتالیا خوش ریخت و قیافه، زیباتر هم بشود. یک حسن سلیقه کامل از طرف فدراسیون فوتبال ایتالیا!

1920631
1920634
1920633
1920635

دیدگاه‌ها