کد خبر : 1963156 | 13 شهریور 1402 ساعت 23:19 | 33K بازدید | 16 دیدگاه

بیانیه ستاره یونایتد: پلیس ثابت می‌کند که بی‌گناهم

آنتونی، بازیکن برزیلی منچستریونایتد، با انتشار بیانیه‌ای نسبت به اتهامات نامزد سابق خود شفاف سازی کرد.

بیانیه ستاره یونایتد: پلیس ثابت می‌کند که بی‌گناهم

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های برزیلی امروز گزارش دادند که آنتونی سانتوس، ستاره منچستریونایتد، به دلیل خشونت خانگی علیه گابریلا کاوالین، نامزد سابقش، توسط دادگاه سائوپائولو مورد بازجویی قرار گرفته است.

نامزد بازیکن برزیلی او را متهم کرد که در خانه به او حمله کرده که در نهایت همین منجر به جدایی آن‌ها شد.

1920673

آنتونی بلافاصله پس از اخباری که مبنی بر بازجویی او منتشر شده بیانیه‌ای صادر کرد تا درمورد اتهامات وارده شفاف سازی کند.

آنتونی در صفحات رسمی مجازی خود نوشت: "به دلیل احترام به طرفداران، دوستان و خانواده‌ام، احساس می‌کنم مجبورم درباره اتهامات نادرستی که قربانی آن شده‌ام صحبت کنم. از ابتدا به طور جدی و با احترام به این موضوع رفتار کردم و توضیحات لازم را در مورد اختیارات پلیس دادم. تحقیقات پلیس در پوشش عدالت است و بنابراین نمی‌توانم محتوای آن را منتشر کنم.

با این حال، می‌توانم با اطمینان بگویم که اتهامات دروغ است و شواهدی که قبلا ارائه شده، نشان می‌دهد که نسبت به اتهامات وارده بی گناه هستم. رابطه من با خانم گابریلا متلاطم بود، با توهین لفظی از هر دو طرف، اما هرگز تهاجم فیزیکی نداشتم. او هر بار چه در شهادت و چه در مصاحبه، روایت متفاوتی از اتهامات علیه من مطرح می‌کند. بنابراین، من آمده‌ام تا اتهامات وارده را رد کنم و اطلاع دهم که برای روشن شدن آنچه لازم است، در اختیار کامل مقامات برزیلی هستم. اطمینان دارم که تحقیقات پلیس، بیگناهی من را آشکار خواهد کرد."

این بازیکن 23 ساله تا به امروز 48 بازی برای منچستریونایتد انجام داده که در طی آن‌ها 8 گل به ثمر رسانده و 3 پاس گل هم ارسال کرده است.

دیدگاه‌ها